ظاهر گلکسی اس 10 سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ تغییرات بسیار زیادی خواهد داشت. به نظر میرسد این کمپانی کره ای دیگر علاقه ای به استفاده از ظاهر تکراری ندارد و قصد دارد پرچم دار جدید خود را با ظاهری به روز تر روانه بازار فروش کند.

ظاهر گلکسی اس 10 سامسونگ

در سال های اخیر ظاهر تکراری گوشی های موبایل دردسری برای برند های مختلف بوده است. بزرگترین شرکتی که ظاهر گوشی های خود را هر دو یا سه سال یکبار عوض می کند اپل است. این برند قدرتمند تقریبا قانونی نانوشته برای این موضوع دارد، البته کنار این برند قدرتمند سامسونگ نیز به تکراری بودن عادت کرده است، میان رده های این برند در این بخش مشهور هستند اما در مورد پرچمداران سامسونگ نیز علاقه ای به تغییرات زیاد ندارد.

در روز های اخیر این شرکت کره ای به صورت رسمی اعلام کرده است گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ با تغییرات بسیار شگفت انگیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.کمپانی سامسونگ در ماه های اخیر انتقادات بسیاری در مورد پرچمداران فعلی سری اس خود ردیافت کرده که کاربران از ظاهر تکراری این گوشی هوشمند ناراحت هستند و ترجیح می دهند گوشی های مورد علاقه خود را با ظاهری جدید تر خریداری کنند.

گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ با چه ظاهری روانه بازار فروش می شود؟


بررسی این موضوع بسیار سخت است. این کمپانی کره ای مدتی پیش اعلام کرد که قصد استفاده از بریدگی صفحه نمایش یا همان ناچ را ندارد. این ویژگی برای اولین بار توسط شرکت اپل مورد استفاده قرار گرفت و این برند کره ای نیز به همین دلیل علاقه ای به استفاده از این فناوری ندارد. با این تفاسیر تغییرات ظاهری این پرچمدار بسیار سخت خواهد شد. با این وجود تنها تغییر می تواند کم شدن حاشیه پایین صفحه نمایش است.

لبه های پرچمداران سامسونگ همواره نقطه مثبت این گوشی های موبایل است و بعید به نظر می رسد سامسونگ قصد داشته باشد این طراحی متقارن و بسیار کاربردی را تغییر دهد. با این وجود منتظر تغییراتی در قاب پشتی گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ باشیم.

با توجه به اخبار موجود گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ در رنگ های متنوع تری روانه بازار فروش می شود. شایعات پیرامون این برند قدرتمند نشان می دهد سامسونگ قصد دارد رنگ های بسیار خاصی را برای این موبایل در نظر بگیرد به گونه ای که باید این گوشی هوشمند را رقیبی جدی برای گوشی های هوآوی و رنگ گرادیان آن بدانیم.

منبع: کالاسودا

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها