آپدیت 6.0 کنسول پلی استیشن 4 در راه است

شرکت سرگرمی های تعاملی سونی در حال حاضر بر روی آپدیت 6.0 کنسول پلی استیشن 4 مشغول به کار است.

آپدیت 6.0 کنسول پلی استیشن 4 در راه است

اواسط مهر ماه سال گذشته بود که شرکت سرگرمی های تعاملی سونی آپدیت بزرگ کنسول پلی استیشن 4 تحت شماره 5.0 را منتشر کرد و در پی آن قابلیت ها و ویژگی های کاربردی و جدیدی از جمله امکان اشتراک گذاری ویدیوها در رزولوشن 1080p و نرخ 60 فریم بر ثانیه، امکان کنترل و مدیریت حساب های کاربری فرزندان توسط والدین، تغییرات جزئی در رابط کاربری بخش پیام ها (Notifications)، جامعه کاربری و گروه ها و همچنین پشتیبانی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن از کانال های ۵٫۱ و ۷٫۱ صداهای فراگیر به این دستگاه اضافه شد.

پس از این ‌به‌روزرسانی، آپدیت های بعدی کنسول پلی استیشن 4 صرفا به منظور بهبود عملکرد و افزایش پایداری این دستگاه منتشر شده و هیچ‌گونه قابلیت ها و ویژگی های تازه تری را برای آن به ارمغان نیاورده است.

حال، به نظر می رسد این کنسول نسل هشتم شرکت سونی به‌زودی میزبان آپدیت بزرگی به شماره 6.0 خواهد بود که به احتمال قوی، این آپدیت مهم تغییرات زیادی را در دستگاه ایجاد می کند و به واسطه آن، این کنسول به قابلیت های جدیدتری مجهز می شود.

در همین رابطه، چندی پیش شرکت سرگرمی های تعاملی سونی از کاربران و دارندگان کنسول پلی استیشن 4 درخواست کرد که در صورت تمایل، آپدیت 6.0 کنسول پلی استیشن 4 را پس از انجام مراحل ثبت نام، دریافت کرده و پیش از انتشار نسخه نهایی آن را بر روی دستگاه خود امتحان کنند. به طور دقیق تر، در حال حاضر شرکت سونی به دنبال جذب افراد و بازیکنانی است که با بررسی نسخه آزمایشی آپدیت 6.0 کنسول پلی استیشن 4 مشکلات و باگ های احتمالی آن را به سازندگان اطلاع دهند تا پس از رفع مشکلات، نسخه نهایی این به‌روزرسانی بدون هیچ‌ ایرادی بر روی دستگاه اجرا شود.

ثبت نام دریافت نسخه آزمایشی آپدیت 6.0 کنسول پلی استیشن 4 پیش تر در کشور ژاپن و برای بازیکنان این کشور فراهم شده بود. حال، شرکت سونی اخیرا از کاربران و بازیکنان ایالات متحده آمریکا نیز برای دریافت و امتحان این به‌روزرسانی دعوت به عمل آورده است. از این رو، چنانچه موقعیت حساب کاربری شما بر روی کشور ایالات متحده آمریکا تنظیم شده باشد، هم اکنون با مراجعه به وب سایت رسمی پلی استیشن می توانید این فریمور جدید را برای کنسول نسل هشتم خود دریافت کنید.

البته، توجه داشته باشید که در حال حاضر پس از طی مراحل ثبت نام، فقط و فقط نسخه آزمایشی آپدیت 6.0 کنسول پلی استیشن 4 در دسترس شما قرار می گیرد و بر اساس شواهد قبلی، ظاهرا این نسخه با مشکلات و باگ های ریز و درشتی دست و پنجه نرم می کند. بدین خاطر، در صورتی که به دنبال همکاری با شرکت سونی و ارائه گزارش مشکلات این فریمور به سازندگان هستید، به‌روزرسانی یاد شده را دریافت کنید. در غیر این صورت، ممکن است این آپدیت مشکلاتی را برای شما و دستگاه به وجود آورد که عملا کار با کنسول را بسیار سخت می کند. به عنوان مثال، پیش بینی می شود که در این به‌روزرسانی، بسیاری از بازی ها کرش کنند.

در هر حال، اگر اشتیاق زیادی به تجربه جدیدترین آپدیت و فریمور کنسول پلی استیشن 4 دارید، هم اکنون برای ثبت نام و دریافت آن اقدام کنید.

به گفته سونی، علاقه مندان از روز پنج شنبه 28 تیر ماه امسال (19 جولای) الی روز جمعه 5 مرداد ماه (27 جولای) فرصت دارند که در دریافت نسخه آزمایشی و بتای آپدیت 6.0 کنسول پلی استیشن 4 ثبت نام کنند. متاسفانه تا به این لحظه، سونی اطلاعات و جزئیاتی از ویژگی ها و قابلیت های جدید این به‌روزسانی بزرگ ارائه نکرده است و ظاهرا این شرکت به‌زودی به معرفی آن می پردازد.

به علاوه، بر اساس بیانیه سونی، جزئیات نسخه آزمایشی آپدیت 6.0 کنسول پلی استیشن 4 از طریق پست الکترونیکی به کاربران و ثبت نام کنندگان توضیح داده می شود. هرچند، سازندگان هنوز تاریخ و زمان دقیقی را برای معرفی این به‌روزرسان تعیین و مشخص نکرده اند.

هم اکنون، آخرین آپدیت بزرگ کنسول پلی استیشن 4 تحت شماره 5.50 برای کلیه کاربران و دارندگان این دستگاه در دسترس قرار دارد. این به‌روزرسان قابلیت هایی همچون پشتیبانی از Supersampling، مدیریت زمانی والدین (Play Time Management) و اعمال محدودیت های زمانی لازم برای بازی های کودکان، نمایش عناوین ویدیویی رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در لیست جداگانه بخش Library، مخفی سازی بازی ها و آیتم های خریداری شده، امکان انتخاب تصویر پس زمینه منو اصلی از طریق USB و غیره را به این دستگاه اضافه کرده است.

منبع: کلیک

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها