نسل جدید ساعت های هوشمند امپریو آرمانی

این ساعت ها از چیپ قدیمی Snapdragon 2100 استفاده می کنند.

نسل جدید ساعت های هوشمند امپریو آرمانی

برند معروف و مشهور امپریو آرمانی به تازگی تولید ساعت های هوشمند را آغاز کرده است که قیمت آنها حدوداً هم قیمت Apple Watch می باشد. در حالی که ساعت های هوشمند قدیمی این شرکت صفحه ی لمسی و تنوع در برنامه را در اختیار نداشتند اما ظاهری لاکچری و شیک داشتند که هم به اندروید و هم به iOS متصل می شدند.

آرمانی، شرکت طراحی مد و لباس ایتالیایی می باشد، که در سال ۱۹۷۵ توسط جورجو آرمانی تاسیس شد. این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل کالاهای لوکس، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، طراحی داخلی، جواهرات، عینک و ساعت با برندهای گوناگون می‌پردازد. شرکت آرمانی در پایان سال ۲۰۰۵ میزان فروشی برابر با ۱٫۶۹ میلیارد دلار داشته است.

جورجو آرمانی و سرجیو گالئوتی این شرکت را با سرمایه ده هزار دلار، در سال ۱۹۷۵ در شهر میلان بنیان گذاشتند. این شرکت امروزه در حدود ۴٬۷۰۰ کارمند و ۱۳ نمایندگی تولید در سراسر جهان دارد. هم‌اکنون شرکت آرمانی مالک شبکه‌ای از ۳۰۰ فروشگاه و بوتیک در ۳۶ کشور جهان می‌باشد.

این شرکت همچنین از طریق همکاری با سایر شرکت‌ها به حیطه‌های تازه‌ای مانند ساخت هتلها و مراکز تفریحی زنجیره‌ای و حتی ساخت گوشی‌های موبایل نیز وارد شده است. آرمانی از طریق همکاری با شرکت سامسونگ، اقدام به طراحی و عرضه گوشی‌های موبایل لوکس با برند آرمانی نموده است.

حال، شرکت آرمانی مدل جدیدی از این ساعت های هوشمند را به بازار عرضه کرده است که دارای صفحه لمسی نیز می باشند، این خبری بود که شرکت امروز به همگان اعلام کرد. هر یک از این ساعت ها دارای یک صفحه ۱.۱۹ اینچی هستند که چیپ Snapdragon 2100 در آنها قرار داده شده است. شاید ظاهری قدیمی و بند ضد زنگ داشته باشند اما ویژگی های هوشمندی مانند منشی Google و GooglePlay ، محاسبه ضربان قلب، ضد آب بودن، GPS را دارا می باشند.

این ساعت های هوشمند را هم اکنون می توانید از روی سایت شرکت آرمانی پیش خرید کنید. قیمت آنها حدوداً بین ۲۹۵ تا ۳۹۵ دلار متغیر می باشد و در ماه سپتامبر هم در همه فروشگاه عرضه می شود. رنگ بندی این ساعت ها نقره ای، Rose Gold و دو طیف رنگ مشکی می باشد. این ساعت ها همچنین در کشور چین نیز عرضه و به فروش می رسد. البته در کشور چین مدل منشی Google و GooglePlay کاملاً متفاوت می باشد.

منبع: کالاسودا

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها