سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری شرکت اَپِل در زمینه انرژی پاک در کشور چین

گفته شده این انرژی می تواند انرژی منزل ۱ میلیون نفر رو تامین کند.

سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری شرکت اَپِل در زمینه انرژی پاک در کشور چین

شرکت اَپِل به تازگی اعلام کرده است سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری در راستای تولید انرژی پاک در کشور چین داشته و قرار شده تا منابع سوخت پاک تولید شود.

انرژی تجدیدپذیر یا انرژی برگشت‌پذیر، به انواعی از انرژی می‌گویند که منبع تولید آن نوع انرژی، بر خلاف انرژی‌های تجدیدناپذیر (فسیلی) ، قابلیت آن را دارد که توسط طبیعت در یک بازه زمانی کوتاه مجدداً به وجود آمده یا به عبارتی تجدید شود.

این شرکت اعلام کرده این سرمایه ۳۰۰ میلیون توسط چند شرکت دیگر و با همکاری شرکت اَپِل در طی ۴ سال آینده تامین می گردد. نتیجه این سرمایه گذاری تولید ۱ گیگاوات سوخت تجدید پذیر در این کشور می باشد. این انرژی می تواند انرژی منزل ۱ میلیون خانه رو تامین کند، این موضوع رو نیز کمپانی تایید کرده است. یک شرکت سوم قرار شده تا منابع و سرمایه گذاری رو تامین کند.

در مجموع ، شرکت اَپِل و همراهان این شرکت امیدوارند که بتواند تا سال ۲۰۲۰ حدود ۴ گیگاوات انرژی پاک تولید کنند.

این اطلاع رسانی هم مانند حرکتی است که این شرکت چندین سال قبل نیز در زمینه تولید سوخت های تجدید پذیر انجام داده است. در سال ۲۰۱۵ این شرکت برنامه تامین انرژی پاک رو با ۲۳ شرکت زیر مجموعه خود شروع کرد و به آنها اعلام داشت که برای کارهای خود فقط و فقط از انرژی های پاک استفاده کنند. اوایل امسال نیز این شرکت ادعا کرد که می تواند با تامین انرژی پاک شرکت های بزرگ از گرمایش جهانی جلوگیری کند.

البته شایعات بسیاری در این زمینه وجود دارد که شرکت اَپِل و همراهان اون می توانند بدهی های مالیاتی منتسب به خود رو به جای این سرمایه گذاری ها پرداخت کنند و اینکه این شرکت هنوز که هنوزه به این شایعات جوابی نداده اند که خود می تواند علامت سوال دیگری در ذهن مخاطبین ایجاد کند.

به هر حال استفاده از سوخت پاک و تجدید پذیر یکی از کارهای نوآورانه و بی نظیر برای کُره خاکی ما می باشد ولی اینکه روزی تمام مردم جهان بتوانند از این سوخت ها استفاده کنند کمی دور از دسترس اما امکان پذیر می باشد و شاید روزی شرکت اَپِل و همراهانش بتوانند به این مهم دست پیدا کنند.

منبع: کالاسودا

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها