ذخیره نسخه سوم بتای اندروید P با قابلیت‌هایی شبیه نسخه اصلی منتشر شد

گوگل از انتشار نسخه سوم بتای اندروید نسل بعد، اندروید P خبر داد که قابلیت‌های آن شبیه نسخه اصلی آن خواهد بود.

ذخیره نسخه سوم بتای اندروید P با قابلیت‌هایی شبیه نسخه اصلی منتشر شد

شرکت گوگل نسخه بتای جدیدی از سیستم عامل آینده خود، اندروید P منتشر کرده است. اگر دستگاه گوشی هوشمند شما Pixel 2 XL، Pixel 2،Pixel XL و Pixel است، می‌توانید این نسخه بتا را دریافت کنید. شرکت گوگلاعلام کرده است که ویژگی‌های این نسخه بتا بسیار شبیه نسخه نهایی اندروید P خواهد بود.

گفته می‌شود رابط کاربری اندروید P در نسخه قبلی بتای این سیستم عامل یعنی نسخه بتای دوم آن، نهایی شده است و انتظار می‌رود این نسخه فقط برای برطرف کردن باگ‌های سیستم و بهبود عملکرد فرعی عرضه شده باشد. ویژگی‌های جدید و خاصی قرار نیست که در این نسخه بتا برای اندروید P معرفی شود اما گوگل به روند تغییرات جزئی ایجاد کردن در این سیستم عامل ادامه خواهد داد تا نسخه اصلی آن در ماه آگوست یا سپتامبر رونمایی شود.

اگر کاربری قصد این را داشته باشد که نسخه هارد این سیستم عامل را داشته باشد تا گوشی خود را فلش کند، Imageهای نسخه سوم بتای اندروید P هم برای گوشی‌هایی که آن را پشتیبانی می‌کنند، عرضه شده است. اگر هم گوشی خود را به یکی از گوشی‌هایی که اندروید P را پشتیبانی می‌کند، تغییر دهید، طولی نمی‌کشد که آپدیت سیستم عامل خود را دریافت کنید.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها