نسخه premium Online بازی GTA V منتشر شد

شرکت راک‌استار امروز به طور رسمی اعلام کرد که Grand Theft Auto 5: Premium Online Edition در دسترس علاقه‌مندان به این بازی قرار گرفته است.

نسخه premium Online بازی GTA V منتشر شد

شرکت راک‌استار امروز به طور رسمی اعلام کرد که Grand Theft Auto 5: Premium Online Edition در دسترس علاقه‌مندان به این بازی قرار گرفته است. محتوای این بسته شامل بخش داستانی بازی، GTA Online و تمامی آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی بازی همانند The Doomsday Heist،Gunrunning, Smuggler's Run و… می شود.

همچنین شما می‌توانید با تهیه Criminal Enterprise Pack به بالاترین سطح بازی در بخش GTA Online برسید، علاوه بر این راک‌استار برای دارندگان این نسخه 1000000 دلار پول در اختیار کارکتر اصلی بازی قرار می‌دهد که می‌توانید با خرج کردن آن کارکتر خود را بسیار تقویت کنید و از بازی لذت بیشتری ببرید. ممکن است راک‌استار در آینده بسته الحاقی دیگری را برای بازی منتشر کند ولی عرضه مجدد بازی با همان ویژگی‌های قبلی ایده جالبی از سوی راک‌استار نیست.

به هرحال بازی Grand Theft Auto 5: Premium Online Edition هم‌اکنون برای دارندگان ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: وین فون

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها