آزمایش ماشین‌های خودران علی بابا در چین

به تازگی گروه علی بابا اعلام نموده که تکنولوژی ماشین‌های خودرانش را در بزرگراه‌های چین آزمایش خواهد کرد.

آزمایش ماشین‌های خودران علی بابا در چین

به تازگی گروه علی بابا اعلام نموده که تکنولوژی ماشین‌های خودرانش را در بزرگراه‌های چین آزمایش خواهد کرد و قصد دارد ۵۰ کارشناس حوز‌ه‌ی ماشین‌های خودران را به استخدام خود درآورد.

طی یک ماه گذشته، رقبای علی بابا یعنی کمپانی ها «بایدو» و «تنسنت» سعی کرده‌اند که تکنولوژی ماشین‌های خودرانشان را در بزرگراه‌های شهر پکن به آزمایش بگذارند. این مسئله موجب شده که علی بابا سعی کند از قافله عقب نمانده و در راستای آزمایش تکنولوژی‌ ماشین خودران جدیدش تصمیماتی اساسی بگیرد.

این کمپانی تا به حال با ماشین‌های خودرانش، آزمایش‌های زیادی در سطح خیابان‌ها انجام داده و به گفته‌ی این گروه، اکنون به مرحله‌ای رسیده که می تواند آنها را روانه‌ی بزرگراه های کشور چین کند. علی بابا توانسته‌ سطح ۴ تکنولوژی ماشین‌های خوردان را توسعه دهد تا ماشین‌های شرکایش بتوانند بدون هدایت انسان، مسیر‌های مشخص را طی نمایند.

این شرکت تا به حال فعالیت‌های زیادی در حوزه‌ی ماشین‌های خودران انجام داده و موفق شده با شرکت‌های SAIC Motor و Dongfeng Peugeot Citroen قرارداد‌های امضا کند تا ماشین‌های این سازندگان را به سیستم عامل مخصوص خود یعنی AliOS مجهز کند./دیجیاتو

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها