پیر نشدن با انتقال ژن موش‌های کمیاب آفریقایی به انسان!

در سال ۲۰۱۷ شرکتی به نام آمبروزیا شروع به فروش تزریق خون جوانی با قیمت بالا کرد که پس از هشدارهای متعدد از طرف FDA فروش ممنوع و تعطیل شد، اما این تحقیقات مداوم نتایج امیدوار کننده‌ای تا به امروز داشته‌است.

پیر نشدن با انتقال ژن موش‌های کمیاب آفریقایی به انسان!

به گزارش گروه ترجمه خبر فوری به نقل از نیوزویک، تزریق ژن یکی از موجودات نادر جهان، کلید جوانی را در دست دارد. ژن موش صحرایی برهنه موجودی خارق‌العاده با طول عمر چشمگیر و سازگاری بالا می‌تواند به کاهش روند پیری کمک فزاینده‌ای داشته باشد. 

از ویژگی‌های منحصر به فرد ژن این موش‌ها می‌توان به مقاومت در برابر بیماری‌هایی همچون سرطان، استرس و التهاب نیز اشاره کرد.

برخلاف موش‌های معمولی این نوع موش‌ها ۳۰ سال یا حتی بیشتر عمر می‌کنند و به طور خاص زنده ماندن آنها در محیط‌های کم اکسیژن و ژن طول عمر آنان که به طور استثنایی زیاد است، دانشمندان را مجذوب خود کرده است. 

استفاده از ژن‌های موجودات خارق‌العاده   موش‌های صحرایی برای انتقال به انسان‌ها به‌منظور جلوگیری از پیری و افزایش طول عمر، یکی از موضوعات مورد توجه دانشمندان است که این فرایند نیازمند مطالعات دقیق ایمنی و اخلاقی است تا محققان اطمینان یابند که استفاده از آن‌ها منجر به نتایج مطلوب و عدم احتمالات ضرر به سلامت انسان است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    در کشور ما،یک عده مسوول خود به خود عمر طولانی و نوح گونه دارن،شاید ژن و خون اینها به درد بشریت بخوره،دیگه ژن موش چرا؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    آخوندها به شدت دنبالش هستند...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ازکجا میشه خرید ،کسی میدونه

  • محمد
    0

    این به درد کشور ما نمیخوره چون اینجا عمر طولانی با این وضعیت اقتصادی و معیشتی چیزی جز زجر نداره .این به درد دزدان و اختلاسگران میخوره که حق مردم رو بخورند و زندگی با طول عمر بالا داشته باشند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها