اتفاقی آخرالزمانی، «دنباله‌دار شیطان» به سمت زمین می‌آید!

یک دنباله‌دار غول‌پیکر در حال حرکت به سمت زمین است؛ اما قبل از اینکه به این فکر کنید که آخرالزمان نزدیک است و خطر انقراض انسان‌ها جدی است؛ باید گفت که اینگونه نیست.

اتفاقی آخرالزمانی، «دنباله‌دار شیطان» به سمت زمین می‌آید!

بنابر گزارشی که در «Astronomy.com» منتشر شده‌است، «دنباله دار شیطان» به دلیل عظمتی که دارد و بزرگتر از کوه اورست است، به این اسم نامیده می‌شود. این دنباله‌دار از دهه ۱۸۰۰ توسط دانشمندان شناخته شده‌است.

این دنباله‌دار یک نوع دنباله‌دار منجمد است؛ بنابر گزارش «Earth.com» این دنباله‌دار از یخ ساخته شده‌است و یخ در آن جای خود را به گدازه، آب، آمونیاک یا حتی متان داده است و بنابر گزارشی که «نیویورک پست» اخیرا منتشر کرده‌است؛ انفجار اخیر این دنباله‌دار در مسیر خود منجر به آزاد شدن مقدار زیادی گاز و یخ در فضا شده‌است.

اتفاقی آخرالزمانی؛ «دنباله‌دار شیطان» به سمت زمین می‌آید!

نیک جیمز از انجمن نجوم بریتانیا در خصوص انفجارهای پی‌درپی این دنباله‌دار به «Spaceweather.com» می‌گوید:« طغیان‌های پی‌درپی که در یک بازه زمانی ۱۵ روزه انجام شد ممکن است، ادامه داشته باشد.»

در حالی که ایده حرکت یک جرم آسمانی عظیم به سمت سیاره ما ممکن است نگران کننده باشد، اما باید گفت که جای هیچ نگرانی نیست؛ این دنباله‌دار با عبور از منظومه شمسی ما و در بین زمین و زهره، راه خود را باز خواهد کرد و در ماه ژوئن به نزدیک‌ترین فاصله خود از زمین خواهد رسید.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها