محصول جدید کوکاکولا که با کمک هوش مصنوعی ساخته شده، چه طعمی دارد؟

کوکاکولا اغلب طعم‌های جدیدی را آزمایش می‌کند، مانند وانیل، گیلاس و لیمو، اما آخرین مورد آن با عنوان Y۳۰۰۰ شناخته می شود که اشاره ای به سال دور ۳۰۰۰ دارد و کوکاکولا می‌گوید این طعم را با کمک هوش مصنوعی ساخته است.

محصول جدید کوکاکولا که با کمک هوش مصنوعی ساخته شده، چه طعمی دارد؟

این نوشابه برای تداعی یک «آینده مثبت» با برچسبی که «احساس آینده‌نگرانه» دارد، با استفاده از پالت رنگی نقره‌ای، بنفش، سرخابی و فیروزه‌ای ساخته شده است. لوگوی کوکاکولا روی بطری Y۳۰۰ از خوشه‌های نقطه‌ای که با هم ادغام می‌شوند به وجود آمده تا ارتباطات انسانی سیاره آینده ما را نشان دهند.

مشتریان می‌توانند یک کد QR را روی بطری اسکن کنند تا وب‌سایتی را باز کنند که از مدل AI بخش Stable Diffusion برای تبدیل عکس‌های محیط اطراف خود به تصاویری با رنگ‌بندی مشابه و زیبایی‌شناسی علمی تخیلی استفاده کنند. در این تصاویر، آینده زیبا، و بسیار صورتی به نظر می رسد.

قبل از اینکه طعم Y۳۰۰۰ را بچشید، اگر بوی آن را استشمام کنید، حس خاص اما دوری از آشنایی را حس خواهیدکرد. در ابتدا بوی آن شما را به یاد آدامس های بادکنکی خواهدانداخت، طعم آن ترکیبی از آناناس، موز و مرکبات است، طعمی که به اندازه کافی آشنا باشد تا از حس بیگانگی کامل مصرف کنندگان جلوگیری کند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها