هوش مصنوعی و مدیریت شرکت‌ها؛ کار 24ساعته و تصمیم‌گیری بر مبنای تجزیه و تحلیل‌های گسترده

شرکتی لهستانی در حال آزمایش یک مدیرعامل است که بر اساس هوش مصنوعی، طراحی شده و وظیفه‌اش انجام کارهای اداری و همچنین انتخاب هنرمندان برای طراحی کالاهای سفارشی است.

هوش مصنوعی و مدیریت شرکت‌ها؛ کار 24ساعته و تصمیم‌گیری بر مبنای تجزیه و تحلیل‌های گسترده

به گزارش گروه ترجمه خبر فوری، یوروز نیوز نوشت: رئیس این شرکت به تازگی یک ربات انسان‌نما با هوش مصنوعی به نام میکا را برای کمک به بخش‌هایی از کسب و کار استخدام کرده‌است. میکا عنوان مدیرعامل هوش مصنوعی را به دست آورده و می‌گوید که قصد دارد کارهای بزرگتری در این شرکت انجام دهد، با این وجود استخدام و اخراج کارکنان شرکت توسط انسان‌ها همچنان انجام می‌شود. 

میکا مشتاق است که در مورد مزایای کاری خود نسبت به رقیبان انسانی خود اشاره کند، او می‌گوید:« من آخر هفته و روزهای تعطیل ندارم و به صورت ۲۴ ساعته در تمامی روزها مشغول به فعالیت هستم و تصمیم‌گیری‌هایم بر اساس تجزیه و تحلیل‌های گسترده است».

به گفته رئیس این شرکت، هوش مصنوعی در آینده در کسب و کارهای دیگر نیز نقش خواهد داشت و بسیاری از شرکت‌ها مجبور به استخدام ربات‌های انسان نما مبتنی بر هوش مصنوعی می‌شوند. آینده شرکت‌هایی مانند ما چه خواهد بود؟ یقیناً هوش مصنوعی ارزش این را دارد که ما آن را درگیر کسب و کارهایمان کنیم. 

مدیران این شرکت نیز معتقدند که مدیرعامل انسانی و مدیرعامل هوش مصنوعی در آینده دست به دست هم خواهند داد و از مزایا و نقاط قوت خود برای پیشرفت دادن شرکت ها و کسب و کارها، استفاده خواهندکرد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها