عملکرد شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در اصلاح تصاویر با چند کلیک/ ویدئو

گروهی از توسعه‌دهندگان، ابزار هوش مصنوعی جدیدی ساخته‌اند که در عین ساده‌ بودن، عملکردی شگفت‌انگیز در اصلاح تصاویر دارد.

 عملکرد شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در اصلاح تصاویر با چند کلیک/ ویدئو

توانایی ابزارهای هوش مصنوعی برای دست‌کاری عکس‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است. جدیدترین نمونه‌ که DragGAN نام دارد فعلاً در مرحله‌ی تحقیقاتی قرار دارد، اما عملکردی بسیار تحسین‌برانگیز دارد و به کاربران امکان می‌دهد با چند کلیک ساده تغییراتی قابل‌توجه در تصاویر اعمال کنند.

آنچه توضیح دادیم شاید چندان عجیب به‌نظر نرسد، اما توصیه می‌کنیم نمونه‌کارهای ابزار جدید را مشاهده کنید تا بفهمید هوش مصنوعی چقدر پیشرفته‌تر شده است.

ابزار جدید که عملکردی شبیه ابزار Warp در فتوشاپ دارد، به شما امکان می‌دهد ابعاد یک خودرو یا حالت چهره را تغییر دهید و اگر مدلی سه‌بعدی در اختیار داشتید، آن را به‌سادگی بچرخانید. در یکی از نمونه‌ها می‌بینیم که کاربر بازتاب نور را در یک دریاچه اصلاح می‌کند و ارتفاع کوه‌ها را کاهش می‌دهد.

بر اساس گزارش ورج، این نخستین باری نیست که ابزارهای این‌چنینی را می‌بینیم اما هیچ‌یک از ابزارهای قبلی تا این حد عملکرد ساده و سرراست نداشته‌اند. بسیاری از سرویس‌های هوش مصنوعی نیاز به آموزش ویژه دارند، بااین‌حال کاربران عادی نیز می‌توانند با DragGAN کار کنند.

DragGAN فعلاً سرویسی آزمایشی است و تاریخ انتشار مشخصی ندارد. سایر نمونه‌کارهای این ابزار را می‌توانید در وب‌سایت رسمی مشاهده کنید.

حجم ویدیو: 2.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58 | دانلود ویدیو
منبع: زومیت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    چرا عمو بایدن تو این چند ساله اینقدر پیر شده

    نظرات شما -
    • کیوان
      0

      اتفاقا عمو بایدن اینجا جوانترش شده

  • علی
    0

    ایول

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها