ادعای جنجالی پیشگوی هلندی درباره زلزله در خاورمیانه

فرانک هوگربیتس هلندی، حالا دیگر یک چهره جنجالی و شناخته شده است که با بیش از یک میلیون فالوور در توئیتر، حسابی این روزها جلب توجه می‌کند.

ادعای جنجالی پیشگوی هلندی درباره زلزله در خاورمیانه

او که چند روز قبل از زلزله مرگبار ششم فوریه در مرز ترکیه و سوریه ، وقوع آن را پیش‌بینی کرده بود، در اواخر اسفندماه در توئیتی اعلام کرد که در روزهای آینده شاهد فعالیت‌های لرزه‌ای قوی‌تری خواهیم بود.

هوگربیتس هلندی که معتقد است با بهره‌گیری از میدان های الکترومغناطیسی سیارات و جایگیری سیارات در منظومه شمسی می‌توان وقوع زلزله را پیش‌بینی کرد، این بار نیز سربلند بود و وقوع دو زلزله سهمگین در روزهای اخیر، یکی در اکوادور و دیگری در مرز افغانستان و پاکستان، باعث شد تا پیش‌بینی اخیر او نیز درست از آب در بیاید. بعد از وقوع زلزله مرگبار پاکستان که ساعاتی پیش اتفاق افتاد، هوگربیتس توئیت دیگری را منتشر کرد.

ادعای جنجالی پیشگوی هلندی: روز ماه نو، دلیل زلزله شدید افغانستان و پاکستان! / عکس

او که روز یکشنبه، بیست مارس ویدیویی را منتشر کرده بود و در آن به توضیح جای گیری سیارات در منظومه شمسی در روزهای اخیر پرداخته بود، اندکی بعد از وقوع زلزله شدید و مرگبار پاکستان و افغانستان در توئیتی نوشت:« این موضوع در ویدیوی اخیر توضیح داده شده است. امروز ، روز ماه نو است (روز اتصال ماه و خورشید) و در عین حال همگرایی و اتصال سیاره‌ای را با خورشید نیز شاهد هستیم.»

و با این توئیت، به نحوی اعلام کرد که در پیش‌بینی وقوع این زلزله، سربلند بوده!

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    5

    هفته پیش خبرزدید این پیشگو زلزله شدیدی دراین سه روز آخرسال در ترکیه رو اعلام کرده بود ولی خبری نشد شماهم بدتون نمیاد خبرجنجالی بزنید و توش خلاف واقع بنویسید

  • زیر ساختی فریز
    3

    لطفا پیش بینی کن که مسئولان زیر ساخت و موبایل کی خواهند فهمید که نگهداری کارمندان بالای سی و بدتر ۳۵ سال صدمان جبران ناپذیری خواهد داشت که بعضی را داریم میبینیم

  • متفاوت
    2

    علم زمانی علم متعارف است که زمان دقیق ومحل وقوع آن را نعیین کند.وگرنه قرآن هم در سوره دخان برهم ریختگی کرات رانیز پیش بینی کرده است وزمان وقوع آن رابزودی و علم آن رانیز مختص خداوند دانسته است.روی هم رفته اینهاجزو حقایقی است که به واقعیت خواهد پیوست اما ما زمانی می‌توانیم درمورد زلزله به عنوان علم متعارف بشری از آن نام ببریم که مانند هواشناسی بتوانیم از قبل محل و زمان وقوع را دقیقا یابا درصدخطایی کمتر پیش بینی بکنیم.بنابراین هرچند که مسلما حرکت کرات وتاثیر پذیری گرانشی ومغناطیسی آنها برهم درکارهم دخیل هستند اما امیدواریم روزی علم بشر بتواند رابطه دقیق آنها را کشف کند تابه صراحت بتواند آنها رادرطبقه بندی علمی خود بگنجاند.درغیراینصورت نمی‌توان حدس وگمان های درهم راهرچند که به درست ترهم نزدیک باشد درمقوله علم طبقه بندی کرد.

  • ایران
    1

    ازفرداکه ماه مبارک رمضان است پیش بینی می کنم خرماو زولبیا وبامیاو....
    افزایش نرخ پیداکند.

  • 😐پیشگو
    1

    اقتصاد ایران هم امسال با فاحت عجیبی رو برو میشود😐
    این را نه از روی ستاره ها،بلکه از سواد شش کلاسه های بیسواد فهمیدم😐

    نظرات شما -
    • 😀😐
      0

      اقتصاد ایران هم امسال با فضاحت عجیبی رو برو میشود😐😂😂😂😂😐
      شش کلاسه ها آینده مملکتشون رو بیسوادترین ادمم میتونه حدس بزنه،چون به شکل عجیبی استادن در گند زدن به همه چیز
      😀😀😀

  • ناشناس
    3

    منم میتونم با دقت ۹۹.۹۹ درصد قیمت دلار رو در سال جاری پیش بینی کنم.تا اواخر پاییز امسال یعنی آذرماه، دلار ۱۳۰ هزار تومان را خواهد دید.عیبی نداره الان هرچقدر میتونید به حرف بنده بخندید.مشکلی نداره.ولی ۹ ماه بعد قیافه تون رو دوست دارم ببینم و باهم گریه کنیم.

  • ناشناس
    0

    یک نفر گفته که من دلار. رو میتونم پیشبینی کنم که صدو سی هزارتومانومیشه،خوب هر احمقی میتونه یک پیش بینی داشته باشه......اگه نشد واقعا خری

  • ناشناس
    0

    پیشگو خان ببین در ایران خبری نیست ؟ چون داریم به سر سال صاحبخانه بی رحم نزدیک میشویم وووو

  • عادل
    0

    من حتا چند سال اینده ایران را پیش بینی میکنم دلار از ۳۰۰ هزار بیشتر نمیشه ریس جمهور اینده ایران با کمک شورای نگهبان که میخواداقای شمخانی را علم کن پیش بینی میکنم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها