نگاهی متفاوت به لوازم خانگی با سبک گائودی

سبک هایی مانند نئوگوتیک، آرنوو (هنر نو) و مدرنیسم که مشخصه طرح های گائودی هستند در تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی از طریق رنگ های زنده و شکل های مرجانی بازتاب یافته اند.

نگاهی متفاوت به لوازم خانگی با سبک گائودی

مارکوس برن ، طراح گرافیک، با استفاده از نرم افزار تولیدکننده تصویر مبتنی بر  هوش مصنوعی  در ترکیب با زیبایی‌شناسی معماری  آنتونی گائودی ، معمار اسپانیایی، مجموعه ای تصویری از لوازم خانگی با طراحی های جالب توجه را ارائه کرده است. این طراح گرافیک به نوعی لوازم روزمره را با طراحی های پیچیده و پر جنب و جوش معمار معروف اسپانیایی در هم آمیخته است.

مارکوس برن و فرم های منحنی و رنگارنگ لوازم خانگی

سبک هایی مانند نئوگوتیک، آرنوو (هنر نو) و مدرنیسم که مشخصه طرح های گائودی هستند در تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی از طریق رنگ های زنده و شکل های مرجانی بازتاب یافته اند. این مجموعه هنر دیجیتال با کمک نرم افزار ترکیب متن به تصویر  میدجرنی ( Midjourney )  و نرم افزار  فتوشاپ ( Photoshop )  برای ویرایش بیشتر شکل گرفته است.

مجموعه جدید تصاویر مارکوس برن با تقلید از  سبک معماری  پیچیده گائودی، شکل های روان و سطوح بافت‌دار که یادآور درختان طبیعی و ساختارهای ارگانیک در غار است را ایجاد کرده است. آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی لوازم روزمره را در الگوهای رنگارنگ و سبک زیبایی‌شناسی آنتونی گائودی تصویر کرده است.

هوش مصنوعی
هوش مصنوعی
هوش مصنوعی
هوش مصنوعی
هوش مصنوعی
هوش مصنوعی
هوش مصنوعی
هوش مصنوعی
هوش مصنوعی

 

 
 
 
 
منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها