مدیران شرکت صنایع ارتباطی آوا:

محصولات صادراتی ما بهره کامل را از استانداردهای بین المللی برده اند

مدیران کمپانی صنایع ارتباطی آوا، از بومی سازی محصولات خود تا ایجاد محصولات مخابراتی تازه اشاره کردند.

محصولات صادراتی ما بهره کامل را از استانداردهای بین المللی برده اند

به گزارش خبر فوری ، رئیس بخش طراحی مهندسی صنایع ارتباطی آوا گفت : با توجه به اینکه یکی از برنامه های مهم ما تاکید بر توسعه صادرات است، طبیعی است که محصولات صادراتی ما بهره کامل را از استاندارهای بین المللی برده اند.

مهندس علیرضا عطازاده در گفت و گو با خبر فوری درباره استانداردبودن محصولات صادراتی شرکت توضیح داد: یکسری مراجع جهانی استاندارد داریم که در حوزه های مختلف استانداردهایی را تدوین کرده اند، طبیعتا ما هم در تهیه محصولاتمان باید به این مراکز مراجعه کرده و از این استانداردها تبعیت کنیم.

وی بابیان اینکه محصولات صادراتی ما بهره کامل را از استاندارهای بین المللی برده اند افزود: در فاز شناخت و تهیه محصول با مطالعه استانداردها در فناوری های نسل جدید NGNبه طور کامل آن ها را بررسی و تحت پوشش قرار دادیم و متناسب با آن ها عمل می کنیم.

وی در عین حال تاکید کرد: در محصولات صادراتی ملاحظات و الزاماتی وجود دارد که با دقت در خصوص آنها برنامه ریزی می کنیم و کمیته ای برای مدیریت صحیح صادرات داریم.

رئیس بخش طراحی مهندسی صنایع ارتباطی ادامه داد: این اقدامات در حوزه های مختلف از طراحی نرم افزار تا سرویس دهی به تمامی بخش های مختلف باید لحاظ شود که همه این اقدامات برای آن است که محصول مورد نظر قابلیت صادراتی پیدا کند.

براساس نیاز کارفرما بومی سازی می کنیم

رئیس بخش سامانه های همراه صنایع ارتباطی آوا تاکید کرد: شرکت ما برای اولین بار در کشوذ سیستم ارتباطی PTT نسل جدید را بر اساس ویژگیهای مورد نیاز سازمانها طراحی و پیاده سازی کرده است.
امیر دهداریان فلاح در گفت و گو با خبر فوری با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این سامانه بر روی بستر شبکه آی پی کار می‌کند و این امکان را به کاربر می‌دهد که بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی، فقط با اتصال به شبکه بتواند ارتباط خود را برقرار کند، این سیستم به این دلیل PTToC یا Push To Talk over Carrier نامگذاری شده است.
با توجه به کاربرد سازمانی این سامانه اپراتور پنل می تواند به صورت لحظه به لحظه موقعیت جغرافیایی اپراتورهای سازمانی این سیستم را مشاهده کرده و همچنین تمامی پارامترهای ایمنی بر روی پنل قابل مشاهده خواهد بود.

وی افزود: این سیستم به گونه ای طراحی شده که در زمان سرقت و یا در زمان تشخیص هویت در مواقع بحران می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و اطلاعات دقیقی از کاربر برای پنل ارسال می شود.
دهداریان با اشاره به اینکه این سامانه ptt جایگزین سامانه های مشابه آنالوگ قبلی هست و برای اولین بار با این ویژگیها تولید و نمونه مشابه آن در برخی کشور های خارجی وجود دارد افزود: ما سعی کردیم مشکلات سیستم های آنالوگ را در سیستم های نسل جدید برطرف کنیم.

وی ادامه داد: کاربران سازمانی که از این سیستم استفاده کند ، می توانند به راحتی با یک سیم کارت و یا ارتباط Wi-Fi به راحتی درون شبکه ptt نسل جدید ارتباط برقرار کنند و بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی کاربر این ارتباط میسر می شود؛ همچنین این سیستم به وسیله پروتکل SIP ارتباط صوتی و از طریق Https نیز ارتباط دیتا را با دو سرور Application Server و Network Server برقرار می کند که اطلاعات اساسی این کاربران از جمله موقعیت جغرافیایی و موارد حیاتی دستگاه های گوشی بر روی پنل به صورت لحظه به لحظه قابل مشاهده خواهد بود.

وی در عین حال بیان کرد: سامانه ptt نسل جدید آوا قابل راه اندازی بر روی گوشی های اندرویدی و بیسیم های اندرویدی است، همچنین کلید های Push To Talk و سایر کلید هایی مانند SOS برای کاربران قابل تعریف است.

مهندس دهداریان اظهار کرد: لازم به ذکر است می توان در این سیستم چندین گروه یا کانال تعریف کرد و به هر کاربر مجوز یک یا چندین گروه را داد تا بتوانند در آن کانال ها صدا ارسال کنند و تمام این موارد توسط مدیر سیستم اصلی سازمان قابل تنظیم و مدیریت است.

صنایع ارتباطی آوا ارائه راهکار VoLTE را در دستور کار قرار داد

مدیر طراحی و تولید صنایع ارتباطی آوا گفت: برای پوشش بهتر کلیه نیازمندی های مخابراتی کشور طراحی و ساخت محصولات VoLTE که یکی از به روزترین مباحث مخابراتی دنیا است در دستور کار واحد طراحی و تولید قرار گرفت.

مجتبی کریمی در گفت و گو با خبر فوری اظهار کرد: امسال شرکت ما با رنج وسیع تری از محصولات پا به عرصه نمایشگاه تلکام گذاشته که از آن جمله می توان به راهکارهای NGN/IMS و همچنین VoLTE اشاره کرد.
وی با اشاره به محصول VoLTE که یکی از به روزترین مباحث مخابراتی دنیا است گفت: از مزیتهای اصلی و بارز راهکاری که توسط آوا دنبال می شود می توان به بومی بودن طراحی و اجرای آن اشاره کرد که البته با توجه به تولید داخلی این محصول از لحاظ قیمت نیز توجیه اقتصادی خوبی دارد و از خروج ملیونها دلار ارز از کشور جلوگیری می کند.

کریمی افزود: این موضوع به دستیابی اهداف اقتصاد مقاومتی در حوزه تجهیزات زیرساختی مخابراتی کمک می کند.
مدیرطراحی و تولید صنایع ارتباطی آوا در عین حال بیان کرد: صنایع ارتباطی آوا پس از حوزه ارتباطات ثابت در حال برنامه ریزی برای ورود به حوزه ارتباطات سیار و همگرایی ثابت و سیار است.

33

حجم ویدیو: 24.02M | مدت زمان ویدیو: 00:05:49 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها