گوشی لاکچری چینی با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری

گوشی لاکچری چینی با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری

این گوشی لوکس چینی دارای باتری 7000 میلی آمپر ساعتی و دو دوربین 12 و 13 مگاپیکسلی است

بسیاری از شرکتهای تولیدکننده گوشیهای هوشمند لوکس اغلب یک دستگاه بسیار ساده و معمولی را در پوششی مجلل قرار میدهند، یک سرویس محافظت کننده را به گوشی اضافه کرده و محصول خود را به بازار عرضه میکنند. اما شرکت Gionee راهکار متفاوتی را در پیش گرفته و یک قابلیت جدید را به عنوان یک مزیت رقابتی به محصول جدیدش اضافه کرده و دلیل قانع کننده‌تری برای پرداخت مبلغی بسیار بالا برای یک گوشی‌ هوشمند در اختیار مشتریانش قرار داده است..

گوشی هوشمند جدید Gionee که M2017 نام دارد دارای نمایشگری 5.7 اینچی و باتری بسیار قدرتمند 7000 میلی آمپر ساعتی است. به این ترتیب ممکن است ظرفیت باتری این گوشی حتی از ظرفیت تبلت شما هم بیشتر باشد. این شرکت مدعی است که M2017 می تواند در حالت استفاده متوسط چندین روز، در حالت مکالمه 32 ساعت و در حالت پخش بدون توقف ویدیو 26 ساعت روشن بماند. به این ترتیب افراد ثروتمندی که جزو گروه‌های اجتماعی بین‌المللی هستند به صورت پیوسته در حال سفرهای مختلف هستند (بازار هدف اصلی Gionee) می‌توانند بدون نیاز به حمل شارژر به سفر بروند.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر امولد کواد اچ دی خمیده، 6 گیگابایت رم و دست کم 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و دو دوربین در پشت با کیفیت‌های 12 و 13 مگایپسکلی اشاره کرد، ظاهرا این دوربین‌ها می توانند درست مانند ساختار دوال دوربین در آیفون 7 پلاس، قابلیت زوم اپتیکال دو برابری را بدون کاهش کیفیت در اختیار کاربران قرار دهند. اسکنر اثر انگشت این گوشی در قاب جلوی آن جا خوش کرده است.

به این ترتیب این گوشی از مشخصات بسیار قابل قبولی برخوردار است و شاید تنها نقطه ضعف آن استفاده از پردازنده میان رده اسنپدارگون 653 باشد. Gionee می‌توانست با بکارگیری اسنپدارگون 821 یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند را به بازار عرضه کند.

M2017 قرار است از ششم ژانویه با قیمت 1007 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی و 2446 دلار برای نسخه 256 گیگابایتی در چین به فروش برسد (احتمالا خبری از فروش بین المللی نخواهد بود). البته محصول جدید Ginoee گران قیمت‌ترین گوشی هوشمند موجود در بازار نخواهد بود و قیمت تعیین شده برای آن بیشتر نزدیک به بسیاری از گوشی‌های پرچمدار است.

Gionee Gionee Gionee

منبع: تک شات

12

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها