نسخه جدید اینستاگرام با قابلیت Collections به روز شد

اینستاگرام در آخرین به روزرسانی خود قابلیت جدیدی را به این اپلیکیشن اضافه کرده است که به وسیله آن، کاربر می تواند پست های مورد نظر خود را در دسته‌بندی‌های دلخواه ذخیره کند و این قابلیت Collections نام گذاری شده است.

نسخه جدید اینستاگرام با قابلیت Collections به روز شد

اینستاگرام در آخرین به روز رسانی های خود این قابلیت را برای کاربران فراهم کرده بود تا کاربر هر پستی را که می خواهد ذخیره کند و در صورت نیاز هر زمانی به راحتی به آن دسترسی داشته باشد. در راستای همین اقدام اینستاگرام در آخرین به روز رسانی خود قابلیتی را نیز به این بخش اضافه کرده است که کاربر می تواند در این بخش دسته بندی هایی انجام دهد و هر پستی را که می خواهد ذخیره کند در دسته مورد نظر ذخیره کند و این کار باعث می شود تا راحت تر وسریع تر به فیلم و یا عکس مورد نظر دست پیدا کرد. این قابلیت Collections نام گذاری شده است که در معنا نیز، دسته بندی معنا می شود.
حالا در قسمت کنار هر پست، در محل بوک مارک، کاربران با لمس کردن بوک مارک باید این انتخاب را نیز داشته باشند که این پست در کدام دسته بندی ذخیره شود. و حتی می توانند پست مورد نظر را در دسته جدید ذخیره کنند.

براساس آخرین آمارهای اینستاگرام، حدود ۴۶ درصد از کاربران از قابلیت ذخیره کردن استفاده می کنند، این تصمیم بر این اساس گرفته شده است که کاربر در هر دسته به راحتی پست مورد نظر را پیدا کند و برای پیدا کردن پست خود دیگر نیازی نیست تا در میان پست های نامربوط زمان طرف کند.این قابلیت برای کاربران اندروید و iOSدر دسترس خواهد بود.

منبع: جام جم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها