معاون اداری، مالی دانشگاه پیام نور خبر داد

پاداش بازنشستگان سال ۹۷ تا هفته آینده واریز می‌شود

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: پاداش کلیه بازنشستگان سال ۹۷ دانشگاه پیام نور، اوایل هفته آینده به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

پاداش بازنشستگان سال ۹۷ تا هفته آینده واریز می‌شود

حسن علیزاده ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته و حمایت ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعتبار مورد نیاز برای پاداش بازنشستگان دانشگاه پیام نور تخصیص داده شد که ان‌شاءالله تا هفته آینده به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

وی افزود: تکریم و نکوداشت همکاران از بدو خدمت تا پس از بازنشستگی همواره از اولویت‌های اصلی حوزه معاونت اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور بوده است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • داوری
    0

    سلام خدمت آقایان و مدیرن محترم کشوری خواهشا فکری به حال بازنشستگان ناجا که در مهر و آبان سال ۹۸ نایل شده اند بکنید واقعا بایستی به مدیرات آموزش و پرورش و سایر ادارات و ارگان ها خسته نباشید بگیم چون برای فرهنگیان و سایر کارکنان سازمان های عزیز زحمات زیادی می کشند و الان اکثر آنان پاداش سنواتی و... گرفته اند اما ما دریغ از یک ریال در همه ادارات و شرکت ها از مدیران و کارکنان با یک یادبود و.... قدردانی و مراسم می گیرند اما ما در ناجا پس از ۳۰ سال خدمت یک مراسم و .... از سوی آن سازمان برایمان گرفته نشد و خاطره تلخی از فرمانده استان و...برایم ایجاد و تا پایان زندگی ام از ایشان راضی نیستم و برای برخی مجالس در ادارات مخارج هنگفت هزینه می کنند اما برای نیروهای نظامی بازنشسته یک ذره ارزش قایل نشدنداون دنیا یقه خیلی از این آقایان را خواهم گرفت و آرزو میکنم تا اقایان که ۳۶سال خدمت میکنند و حاضر به ترک صندلی قدرت نیستند به بلایی(عدم ارزش و بها دادنن به نیروهای بازنشسته ) که خودشون درست کردند دچار بشوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها