آخرین دفاع از متهمان پرونده رمز ارز جعلی معروف به «کینگ مانی»

دادگاه علنی پرونده رمز ارز جعلی معروف به «کینگ مانی» در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان تهران برگزار و در این جلسه آخرین دفاع متهمان دریافت شد.

آخرین دفاع از متهمان پرونده رمز ارز جعلی معروف به «کینگ مانی»

دادگاه علنی پرونده رمز ارز جعلی معروف به «کینگ‌مانی» در محل شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان تهران برگزار شد.

در دهمین جلسه رسیدگی به این پرونده قضایی، آخرین دفاع از متهمان اخذ و دفاعیات وکیل شرکت بادران گستران درباره یکی از متهمان پرونده شنیده شد.

براساس این گزارش، وفق قانون پس از اخذ آخرین دفاع از متهمان و چنانچه تحقیق دیگری در این پرونده لازم نباشد، هیات قضایی تصمیم نهایی خود را اتخاذ می‌کند.

حسب کیفر خواست شرکت یادشده با سایر شرکاء در ارتکاب جرم مشارکت داشته است.

گفتنیست ، پرونده موسوم به کینگ مانی با حدود پنج هزار شاکی از پرونده‌های کثیرالشاکی در دستگاه قضایی است و این پرونده به صورت ویژه تحت رسیدگی قضایی قرار دارد و با ارجاع این پرونده به مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، نخستین جلسه رسیدگی به پرونده کینگ مانی در روز چهارشنبه سوم خرداد ۱۴۰۲ در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی توسط هیات قضایی این شعبه برگزار شد.

این پرونده که هشت متهم اصلی دارد، کیفرخواست آن با عنوان اتهامی «اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور» صادر شده است و شکات آن از نقاط مختلف کشور هستند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها