نسل جدید آئودی چه ویژگی‌هایی دارد؟

آئودی تابستان را با نسل جدید RS7 در پیست نوربورگرینگ گذراند.

نسل جدید آئودی چه ویژگی‌هایی دارد؟

به گزارش خبر فوری ، اکنون با نزدیک شدن به رونمایی رسمی این خودرو، آئودی با سدان عملکرد بالای خود برای تست زمستانی به لاپلند رفته است. یک نمونه اولیه از این خودرو نیز اخیرا با پوشش استتاری کم تر و برخی عناصر تهاجمی در این منطقه دیده شده بود.

دماغه جدید RS7 دارای هواکش هایی بزرگ تر با صفحه مشبک مشکی جلوپنجره است. ارتفاع این خودرو کم تر شده در حالی که رینگ هایی با ظاهر ساده تر اما بزرگ تر در نمونه اولیه آن احتمالا با نسخه هایی تهاجمی تر در مدل تولیدی جایگزین می شوند. در قسمت پشت این خودرو، خط سقف شیب دار با لوله اگزوزهای بیضی شکل بزرگ در طرفین تکمیل می شود. هم چنین نمی توان ترمزهای بزرگ عملکرد بالای این خودرو را نادیده گرفت.

RS7 از موتور جدید تواین توربو 4.0 لیتری V8 با قدرت 650 اسب بخار بهره خواهد برد. نیروی این موتور از طریق گیربکس اتوماتیک هشت سرعته به سیستم چهار چرخ فعال کواترو منتقل می شود. شتاب صفر تا صد این خودرو کم تر از 3.5 ثانیه اعلام شده است.

ممکن است آئودی نیرومحرکه ای برقی را نیز برای این سدان اسپرت ارائه کند. این مدل می تواند از نیرومحرکه به کار رفته در پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid بهره ببرد.

نسل جدید آئودی RS7 در سال 2019 به فروش رفته و در نمایشگاه خودروی ژنو ماه مارس رونمایی خواهد شد.

منبع: خبر خودرو

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها