شش سال پیش در چنین روزی؛

۱۷.۵ درصد سهام سایپا واگذار می شود

شش سال پیش در چنین روزی قیمت پایه و شرایط واگذاری ۱۷.۵ درصد سهام شرکت سایپا بابت رد دیون دولت در جلسه هیات واگذاری به تصویب رسید.

۱۷.۵ درصد سهام سایپا واگذار می شود

هیات واگذاری قیمت پایه و شرایط واگذاری 17.5 درصد سهام شرکت ایرانی تولید اتومبیل - سایپا از شرکت های زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای واگذاری از طریق بورس بابت رد دیون به پیمانکاران وزارت صنعت، معدن، تجارت و سازمان های تابعه به صورت نقد و اقساط را در آخرین جلسه خود به تصویب رساند.

بازار عراق ، تشنه محصولات جدید صنعت خودرو ایران
شش سال پیش در چنین روزی مدیر سابق نمایشگاه بین المللی وبازرگانی سلیمانیه اعلام کرد: بازارخودرو عراق واقلیم کردستان تشنه محصولات جدید صنعت خودروایران است. اریس سر کسیان درحاشیه بازدیداز غرفه ایران خودرو درنمایشگاه سلیمانیه با بیان این مطلب گفت : ایران خودرو با عرضه محصولات خود سهمی مهمی از بازار خودرو عراق و اقلیم کردستان را به خود اختصاص داده است
وی افزود : راهبرد مهم مدیریت ارشد ایران خودرو مبنی بر حضور در بازار های کشور های حوزه خلیج فارس و عرضه محصولات جدید و مشتری پسندیک استراتژی برنده - برنده برای صنعت خودرو ایران است.
سر کسیان با اشاره به توانمندیهای گروه صنعتی ایران خودرو خاطر نشان کرد : تولیدخودرو هایی مانند سورن و رانا در شرایط سخت فضای کسب و کار بین المللی و حضور در بازار های رقابتی دستمریزاد دارد.

عربستان هم خودروساز می‌شود!
شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که شرکت خودروسازی تاتاموتورز هند در حال بررسی احتمال ساخت یک کارخانه تولید خودرو در عربستان سعودی است.
راتان تاتا، رییس شرکت تاتاموتورز اعلام کرد که این شرکت قصد دارد کارخانه مونتاژ خودروهای جگوار لندرور خود را در عربستان سعودی راه‌اندازی کند.
عربستان سعودی به عنوان بزرگترین صادرکننده نفت جهان و همچنین بزرگترین اقتصاد منطقه خاورمیانه چندین دهه در تلاش است تا با به کارگیری ذخایر طبیعی خود اقتصادش را رشد دهد.
رییس تاتاموتورز دراین باره گفت: با توجه به این‌که کارخانه آلومینیوم‌سازی عربستان تا 2013 راه‌اندازی می‌شود احداث یک کارخانه خودروسازی در این کشور که مواد اولیه لازم برای تولید خودرو مانند آلومینیوم را در اختیار خواهد داشت، منطقی و اقتصادی به نظر می‌رسد.

منبع: عصر خودرو

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها