سخنگوی وزارت صمت خبر داد:

آغاز ثبت‌نام خودروهای وارداتی از فردا ساعت ۱۲ ظهر

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: متقاضیان خرید خودروهای وارداتی فردا (شنبه، ۶ اسفند ماه) از ساعت ۱۲ به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس saleauto.ir مراجعه کنند.

آغاز ثبت‌نام خودروهای وارداتی از فردا ساعت ۱۲ ظهر

«امید قالیباف» افزود: متقاضیان طبق شرایطی که در درگاه وزارت صمت (shatanews.ir) ذکر شده ثبت نام کنند.

مشاور وزیر صمت تاکید کرد: زمان ثبت نام اولویت محسوب نمی‌شود.

گفتنست، پیش از این مدیر طرح واردات خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در طرح ثبت‌نام برای خرید خودروهای وارداتی با توجه به تعداد ثبت نام، در خصوص میزان عرضه خودروی خارجی تصمیم‌گیری خواهد شد، اما دست‌کم یک‌صد هزار دستگاه خودرو در بازه زمانی ۶ ماهه عرضه می‌شود.

برپایه این گزارش، متقاضیان باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود مسدود کنند. داشتن گواهینامه، نداشتن پلاک فعال خودرو و عدم خرید خودرو در ۴۸ ماه گذشته از جمله شرایط لازم برای ثبت‌نام کنندگان است و متقاضیان باید بدانند تا یک سال امکان انتقال سند برای آنان وجود ندارد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • عوام
    1

    انسان وقتی یک بار گول خورد تقصیر خودش نیست چون اعتماد کرده ولی اگر بار دوم تکرا ر شود باید مثل شتر بخوابیم به ما بار بزنند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      دقیقا همینه؛این طرح مزحرف فقط بدرد پولدارها میخوره وگرنه قشرضعیف ازکجا پانصدمیلیون تومان رو جورکنه؛لعنت خدا برآنها!

  • ل
    1

    ماشین وارداتی در بورس وثبت نام کی دیگه ماشین سوارمیشه بازم پول دارها

  • ب امیدقالیباف
    1

    نون ب نرخ روزخورتوخودمخالف این دوخودروسازبودی الان درطبل کلاهبرداری گسترده بورس واین دوخودروساز می کوبی ای ....

  • ناشناس
    1

    عمر این ماشین‌ها تمام شده اینجا شده زباله اوراقیها؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    1

    امام جمعه موقت مشهد و تبریز اقرار کردند گرانی وتورم فشارهای صددرصدی به مردم آورده وگرانی هاکاردشمن است اما نگفتند دشمنان داخلی که شامل دولت ومجلس می شود

  • ت
    1

    داستان ۵۰۰تومن چیه.تو مجری تلویزیون بودی چی شد سر از صنعت درآوردی.معلوم نی کی به کیه

  • ناشناس
    2

    ملت حالواین پولی که دست شماست کاغذ بدون پشتوانه که توسط حکومت دراین چندسال چاپ شده وحالا باگرانی که مصنوعی ایجادشد شما همین پول رو دربانک حکومت بدون هیچ میزارید ودراین شش ماه خزانه خالی از طلا وپول را میچرخاند ودوباره باچند برابر هزینه به شما برمیگرداند. ساده ترازاین برای شما نشد بگم. این راه بدون بازگشت است. اینقدر باحرص وولع اب به اسیاب حکومت نریزیم

  • حمیدرضا
    1

    **** سخنگوی محترم وزارت صمت .‌‌‌‌‌... بنده بعنوان یک فرد که تا سال 1390 که تحصیلات دانشگاهی را به پایان می‌رساندم . امکان تعویض خودرو سواری تا سقف 15 م ت که شامل پرشیا سال و زانتیا میشد را داشته ام .
    اتفاقاتی موجب شد این رقم ها تغییر و تورمی شود . مردم امیدوار بودند با واردات این ماشین ها اتفاقات اثر گذار ضد تورمی بوجود آید --- اما این شرایط بوجود نیامد -- بنده تمام شرایط این ثبت نام را دارم و امکان بلوکه 500 تا را هم دارم ... لاکن به احترام تمام مردم که حق ثبت نام دارند اما امکانات ندارند 13و طلب حق خودم این ثبت نام را انجام نمیدهم اما بشدت با تمام توان بحث های آسیب دار احتمالی این پروژه واردات را دنبال میکنم و هرگونه قصور و زیاده خواهی و زد و بند های محتمل را دنبال میکنم . امیدوارم کار تان به قوه قضاییه کشیده نشود و آنجا هم کوتاهی و مماشات کند یقین بدانید باید بابت پشت پرده های آن به خدا جواب بدهید پس خدایا تمام این کوته کاران را به سزای اعمالشان برسان ... بین افزایش ارز و خودرو ساز داخلی و واردات خودرو از شهریور 1401 تا امروز هماهنگی وجود دارد .

  • ناشناس
    1

    اگر واردات خودروی خارجی ایراد قانونی ندارد چرا خودروی با کیفیت وتیراژ بالا وقیمت واقعی وارد نمیکنند مثلآ مرسدس بنز ده ساله که در امارات با قیمت 170میلیون تومان معامله میشود به خاطر اینکه مردم ایران لیاقت سوار شدن انرا ندارندیاحماقتشان که برای خرید این ماشین بایدبیست تا سی برابر پول بپردازند

  • وزیر بی حجاب و دوست
    0

    حیف جوانانی که مقابل عراق و برای عراق کشته شدند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      افسوس..

  • محمدرضا
    0

    صبر کنید عزیزان، انشالله درست میشود داداش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها