سخنگوی وزارت صمت:‌

قرعه کشی خودرو حذف نشده است

سخنگوی صنعت، معدن و تجارت گفت: قرعه کشی خودرو همچنان‌ طبق روال گذشته برای خودروهایی که هنوز در بورس عرضه نشده‌اند انجام خواهد شد و حذف نشده است.

 قرعه کشی خودرو حذف نشده است

امید قالیباف با اشاره به تداوم برگزاری قرعه کشی برای خودروهای فرسوده و مشمولان طرح جوانی جمعیت افزود: قرعه کشی خودرو همچنان‌ طبق روال گذشته برای خودروهایی که هنوز در بورس عرضه نشده اند انجام خواهد شد و حذف نشده است.

وی با اشاره به عرضه خودرو در بورس کالا تصریح کرد: اکنون برای خودرویی که در بورس کالا عرضه می شود نیز طرح دارندگان خودرو فرسوده و مشمولان طرح جوانی جمعیت اجرا می شود.

سخنگوی وزارت صمت ادامه داد: قرعه کشی اکنون فقط در مورد چند مدل از محصولات ایران خودرو انجام می شود که این خودروها در بورس عرضه نمی شود و همه متقاضیان اعم از عادی و مشمول طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو فرسوده می توانند مثل گذشته در آن شرکت کنند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حمید
    0

    آخه احمق! خودرو های پر فروش و به درد بخور رو توی بورس با قیمت گرانتر به مردم می دن و خودرو هایی که می دونن فروشی نداره رو قرعه کشی می کنند! ننگ بر سیاستی که نمی تونه جلو این خودرو سازها رو بگیره!

  • علی
    0

    چون که بورس خودرو را بیشتر میفروشن خودرو ساز شتابان فروش میزاره اگر یادتان باشه سامانه تشخیص خودرو هر یک ماه یک بار بود الان هر روز فروش داره چون تو بورس خودروی ۱۸۰ ملیونی تو بورس تا ۴۰۰ ملیون هم فروش رفته کیا هستن اینها را میخرند جز مافیا کسی دیگه نیست کلن مملکت تمام کمال فقط برای دلال هست اگر دولت به فکر مردم بود همون سامانه تشخیص خودرو را میداد اون هم گذینه مناسبی نبود ولی بورس کلن به نفع خودرو ساز شد ودلال البته دولت بورس محل درامد خوبی شد براش با قیمت دلار قیمت خودرو بالا میره ولی وقتی پایین میاد خبری از کاهش نیست خود دولت دست داره بازی داره میکنه با برجام هر بار میره مذاکره میکنه قیمت دلار پایین میاد ومردم صف میکشند برای فروش دلار بعد همه فروختن دوباره میز مداکره ترک میکنند دوباره مردم صف میکشند به خرید همینطور داره کاسبی میکنه پس یک کار قمار بازی تو کشور راه افتاده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها