با چه بودجه ای می توان انواع پراید صفر و کار کرده، خرید/ بررسی قیمت انواع پراید در بازار

در این مطلب بر اساس آگهی هایی که در سایت های خرید و فروش خودرو وجود دارند نگاهی داریم به قیمت خودرو پراید در بازار آزاد و اینکه با چه بودجه ای می توان انواع مدل های این خودرو را خریداری کرد.

با چه بودجه ای می توان انواع پراید صفر و کار کرده، خرید/ بررسی قیمت انواع پراید در بازار

پراید که پس از پیکان توانست جایگاه نخست تولید و فروش خودرو در ایران را مدت ها به نام خود ثبت کند سرانجام در سال 99 تولیدش توسط شرکت سایپا متوقف شد. این خودرو که از سال 73 پا به بازار ایران گذاشت مدل‌های مختلف پراید شامل دو مدل سدان ۱۳۲ و ۱۳۱، یک مدل هاچ‌بک ۱۱۱، یک مدل لیفت‌بک با نام ۱۴۱، و یک مدل وانت با نام ۱۵۱ می‌شوند. که هم اکنون فقط مدل وانت آن (151) را می توان به صورت صفر کیلومتر در بازار خریداری کرده و تولید مدل های دیگر توسط سایپا متوقف شده است.

در این مطلب بر اساس آگهی هایی که در سایت های خرید و فروش خودرو وجود دارند نگاهی داریم به قیمت خودرو پراید در بازار آزاد و اینکه با چه بودجه ای می توان انواع مدل های این خودرو را خریداری کرد.

پراید هاچ بک مدل 1374 با چند تکیه رنگ با قیمت 26 میلیون و 800 هزار تومان در معرض فروش گذاشته شده است

با چه بودجه ای می توان انواع پراید صفر و کار کرده راخرید/ بررسی قیمت انواع پراید در بازار ( +عکس و جزئیات)

قیمت پراید در مدل های زیر 1380 بستگی به تمیز بودن و یا داشتن تصادف و رنگ از 25 تا 35 میلیون تومان متغیر است به طور مثال در یک آگهی فروش در سایت باما پراید هاچ بک مدل 1374 با چند تکیه رنگ با قیمت 26 میلیون و 800 هزار تومان در معرض فروش گذاشته شده است . در آگهی دیگر نیز پراید مدل 1379 که به ادعای مالک بدون رنگ است با 310 هزار کیلومتر کارکرد با قیمت 35 میلیون تومان در معرض فروش گذاشته شده است.

پراید مدل 1379 که به ادعای مالک بدون رنگ است با 310 هزار کیلومتر کارکرد با قیمت 35 میلیون تومان در معرض فروش گذاشته شده است.

پراید در بازار چند؟

در ادامه وقتی به مدل های 1380 تا 1390 می رسیدیم با توجه به تیپ های مختلفی که در طی این سال ها تولید شده است بازده قیمت ها از 35 تا 69 میلیون تومان بستگی به سلامت خودرو متغیر است به طور مثال در همین آگهی ها قیمت یک پراید مدل 90 تیپ SL (فول) با 169 هزار کیلومتر کارکرد و یک گلگیر رنگ 63 میلیون تومان ذکر شده که در آگهی دیگر همین مدل بدون رنگ 69 میلیون تومان در معرض فروش گذاشته شده است .

قیمت پراید مدل 90 تیپ SL (فول) با 169 هزار کیلومتر کارکرد و یک گلگیر رنگ 63 میلیون تومان ذکر شده

پراید در بازار چند؟

بازده قیمتی پراید در مدل های 1390 تا 1399 که آخرین سال تولید این خودرو بود نیز در بازده قیمتی 64 ( تمیز و حداکثر یک لکه رنگ) تا 124 میلیون تومان در مدل صفر کیلومتر نوع 131 است که این قیمت در مدل هاچ بک (111) تا 133 میلیون تومان افزایش می یابد.

پراید 131 صفر کیلومتر مدل 99 در بازار با قیمت 124 میلیون تومان در معرض فروش گذاشته شده است

پراید در بازار چند؟

به طور مثال پراید 131 صفرکیلومتر مدل 99 در یک آگهی با قیمت 124 میلیون تومان در معرض فروش گذاشته شده است .

در این متن حدود قیمتی پراید به عنوان پرتیراژترین خودرویی که در ایران تولید شده است آمده که البته همانگونه که اشاره شد این ارقام از آگهی های خودروهایی که در معرض فروش در سایت های خرید و فروش خودرو وجود دارند برداشته شده است ، هر چند که محدوده قیمت های ذکر شده می تواند تا 10 درصد تفاووت قیمتی را با توجه به سلامت خودرو و بی رنگ بودن آن داشته باشند .

منبع: عصرایران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    سلام،مسولین این لگن هاراجمع کنندخودروی باکیفیت تولیدکننداین وضعیت زیبنده مردم ایران نیست

    نظرات شما -
    • مجید
      0

      سلام داداش والله من خانواده ام الان در حسرت همین لگنی که شما میفرمایید هستیم من نمی تونم بخرم

  • قلندر واقعی
    0

    من فقط عاشق اینم که یه روز بیاد ببینم اسممو زدن برنده برم و توی پراید بنشینم اما این خواب و خیاله که دیگه مگر بتونم پولمو بدم حتی هم سوار الاغ ......

    نظرات شما -
    • مورچه
      0

      انشالله خودخداجان یه خودروشیک بهت هدیه میده باورکن لیاقت بهترین هاروداری

  • خودرو ارزان میشود اگر واردات آزاد شود
    0

    واردات خودرو را آزاد کنید دیگر اگر کسی نگاه به خودرو های داخلی کرد سلامتش برسید آنچنان خودرو ارزان میشود که شما نمی‌خواهید خودرو ارزان شود وگرنه ارزان کردن خودرو کاری ندارد

  • حسین
    0

    من بودجه ام هفت میلیونو دیویست هزارتومان است میتونم یه پرایدنودونه بگیرم .آدمکش

  • farid
    0

    خوب الان چیکار کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها