آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو

قیمت کدام خودرو داخلی میلیاردی شد؟

برخی از روایتگران بازار خودرو معتقدند روند صعودی قیمت ها در بازار سکه و ارز باعث شده تا هیچ‌کس حاضر به خرید خودرو آن هم با قیمت‌های نجومی نباشد.

قیمت کدام خودرو داخلی میلیاردی شد؟

در حال حاضر قیمت انواع خودروها به صورت سلیقه‌ای در آگهی‌ها و توسط دلالان اعلام می‌شود؛ به نحوی که اختلاف قیمت‌ها برای محصولات وارداتی از یک آگهی به آگهی دیگر ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان متفاوت است.

در محصولات داخلی هم اختلاف قیمت‌ها در آگهی‌ها از ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است. در این شرایط مصرف‌کننده در بازار سرگردان بوده و نمی‌داند کدام قیمت منطقی و کدام قیمت صوری است.

مشاهدات میدانی از قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت پراید ۱۱۱ در بازار ۱۳۱ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ در حدود ۱۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۲ در حدود ۱۱۸ میلیون تومان است.

قیمت کدام خودرو داخلی میلیاردی شد؟

در گروه محصولات پژو در روزهای گذشته شاهد هستیم که پژو۲۰۰۸ قیمتی میلیاردی و در حدود یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان را پیدا کرده است. پژو۲۰۶ تیپ دو نیز در بازار با قیمت ۲۲۰ میلیون تومان، پژو۲۰۶تیپ پنج ۲۷۳ میلیون تومان، پژو۲۰۷ اتومات ۴۲۳ میلیون تومان، پژو۲۰۷ دنده‌ای ۴۲۴ میلیون تومان، پژو۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز ۲۲۰ میلیون تومان، پژو۴۰۵ GLX بنزینی ۲۰۰ میلیون تومان و پژوپارس اتوماتیک ۳۷۱ میلیون تومان دیده می‌شود.

در این میان، در بازار خودرو تیبا هاچ‌بک ای‌ایکس ۱۵۱ میلیون تومان، تیبا هاچ‌بک پلاس ۱۵۶ میلیون تومان، دنا معمولی ۳۱۵ میلیون تومان، دناپلاس دنده‌ای توربو ۴۳۸ میلیون تومان و رانا ال‌ایکس ۲۳۰ میلیون تومان قیمت دارد.

منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • محمد
    0

    مفففففففففته مفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

  • آزاد
    0

    بشه دو میلیارد کو مشتری ؟؟؟ الکی قیمت های نجومی دلال ها برای خودشون میذارن دیگه ، کیه که بخره ، من یه سگ دارم بخدا قسم با پراید عوض نمیکنم ، حالا تو بگو پراید صدمیلیون !!

    نظرات شما -
    • نیما
      0

      خر زیاده،همونی ک میره تو این وضع مغز گردو میخره کیلویی سیصد هزار تومن اونم قد یه گونی،همونم ۲۰۶ میخره سیصد میلیون

  • مهدی
    0

    ملتی که سوار خودرو میلیاردی میشن ولی پول ندارن یه لاستیکشو عوض کنن ، این ملت نه تنها تو تاریخ بی نظیره بلکه تو جغرافی و مدنی و تعلیمات اجتماعی هم بینظیره

  • کاربر ناشناس
    0

    روحانی جواب دهد

  • جواد
    0

    اینا قیمت الکی هست نخرند نخرند نخ رند اگه بخرند. خیلی خرند خرند

    نظرات شما -
    • آزاد
      0

      دمت گرم آقا جواد هرکی میخواد منفی بده بده بنظرم حرف دل میلیونی زدی &

  • ایمان
    0

    تا وقتی این مردم تو ایران باشن وضع بدتر هم میشه.خوب میمیرید یک هفته اجناسی ک گرون میشه نخرید؟میمیرید ماشین نخرید؟وقتی میرید چنصد میلیون پول قوطی رانی میدید پس غلط میکنید حرف از معیشت بد اقتصادی میزنید.ماها هم باید پاسوز گوسفندانی مثل شما بشیم ک هر حلقه لاستیک بشه یه میلیون.واقن متاسفم برای قوه قضاییه برای مقابله نکردن با گرانی ها و دزدان،مجلس که خودش شاه دزده بعد قضیه دنا،ریاست جمهوری هم ک... :/

  • کاظم
    0

    آخه این لنگن ها این ارابه های مرگ اصلا نمیارزد چرا مردم میخرن،نخرید هموطن نخرید تا مجبور بشن ارزان کنند یا ورشکسته میشن،تا وقتی اجازه بدهید شما را میدوشند

  • .
    0

    چقدر نق میزنین..تازه کجاشو دیدین..این هفته بالاترهم میره باتحریمای جدید..اگه نجنبید فقیرترمیشید

  • بابک خرمدین
    0

    برا کارگر پراید میلیاردی شده...چون برا مورچه شبنم هم سیل هست

  • گشنه
    0

    بابا گرون نشده که همش حبابه

  • امیر
    0

    هرجی بکشیم حقمون شیب ملایم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها