نظر شما درباره ادامه تولید خودرو در ایران چیست؟

در شرایط فعلی صنعت خودروسازی در کشورمان با مشکلات متعددی روبه رو است.

نظر شما درباره ادامه تولید خودرو در ایران چیست؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی سایت خبر فوری ، صنعت خودرو سازی امروز در جهان یکی از مهم ترین منابع درآمد در کشورها محسوب می شود روندی که به خوبی امروز نتایج آن را در کشورهایی چون آلمان،ژاپن، آمریکا و البته فرانسه به نسبت کمتر مشاهده می کنیم از این رو برای رقابت در این میدان باید به بهترین و حرفه ای ترین تجهیزات روز دسترسی داشت چرا که روند مونتاژ خودرو بدون شک جوابگو نخواهد بود.

امروز خبر تعطیلی صنعت خودروسازی در استرالیا بسیاری از صاحبان این صنعت را شوکه کرد اما در این بین نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد به طورحتم این است که اگر کشورهایی مثل استرالیا روند فعلی خود در صنعت خودروسازی یعنی مونتاژ را حفظ کنند و دست به تولید نزنند همین آینده برای آنها در پیش است حال با توجه به اینکه ایران نیز این روزها در صنعت خودروسازی فعالیت می کند شما مخاطبان خبرفوری بر ادامه این صنعت در کشورمان به شکل فعلی موافق هستید یا خیر؟

لطفا نظرات خودتان را برای ما ارسال کنید.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • حسین امیری
    0

    خیانت

  • ایرج
    0

    باسلام و خسته نباشید ببخشید ولی این که ما داریم صنعت خودروسازی نیست ، بنده فکر میکنم باید اسمشو صنعت ترکیب خودروها با هم و یا مونتاژ دلبخواهی گذاشت ، ما پیکانی که سالها همه قطعات آن را تولید میکردیم بجای سرمایه گذاری برای تغییر ظاهر آن ،نابود کرده و موتور آن را برای همه ماشینها استفاده میکنیم ، بنده فکر میکنم این اسمش صنعت خودروسازی نیست

  • ش.شریفی
    0

    با سلام من مواق نیستم علت این امر هم رویکرد مونتاژ محور-عدم وجود رقابت در بازار خودرو-انحصار-عدم مشتری مداری و-خدمات پس از فروش ناقص-عدم توجه به ذائقه مشتری-عدم توانمندی تخصصی در نمایندکیها وایجاد نارضایتی از خدمات آنها-تولید وتوزیع قطعات نامرغوب و.....

  • امین
    0

    سلام پیشنهاد: مجموع پول پرداختی دیه فوتی و نقص عضو هر سال سوانح رانندگی را از بیمه بگیریم و به صورت ماهانه بین کارگران صنعت خودروسازی تقسیم کنیم و این صنعت را قبل از اینکه نسل ایرانی را منقرض و جوانان را ناکام کند تعطیل کنیم.با یه حساب سرانگشتی هم بیمه ها سود می کنند و حتی میشه به کارگر اضافه کاری هم داد!!!!

  • شهرام
    0

    چرا باید صنعت خودرو سازی تعطیل شود؟ مگر این همه خودرو تا کنون به صورت رایگان به مردم واگذار شده است؟ خیر به هیچ صورت موافق نیستم، خودرو ساز ها بابت تولیداتشان تمام و کمال هزینه را از مشتری دریافت کرده اند. از این رهگذر پیشنهاداتی هم دارم : 1- خودرو ضمن رعایت تمامی استانداردهای لازم در کشور طراحی و ساخته شود( فن آوری ایرانی) 2- قیمت تمام شده ی خودرو با آنالیز بها در معرض دید مشتریان باشد. 3- خودرو ساز مشتری را یک فرد اسرائیلی یا بیگانه تلقی نکند، بلکه بر این باور باشد که استفاده کننده نهایی خود و خانواده اش است 4- توسط نهادهای توانمند دولتی با واردات خودرو به شدت برخورد شود. 5- خودرو بر اساس نیاز واقعی جامعه تولید شود.

  • مهاجر
    0

    هر چند تعطیل نمیشه چون مافیاییست اما به نظر من تا زمانی که کیفیت ندارند باید تعطیل بشن

  • علی
    0

    با سلام در حالی که شما دارید نظر سنجی میکنید سایپا داره قیمت خودرو رو بین 900 هزار تا 5000 میلیون تومن گران میکنه حالا با چه کیفیتی نمیدونم والا ......حالاشما صحبت از تعطیلی می کنید؟؟

  • ناشناس
    0

    به نام خدا ای کاش و ای کاش مسیولین و دست اندر کاران این دو خودرو ساز ایران خودرو و سایپا به اندازه سر سوزنی نسبت به جان انسانها ارزش و حرمت قایل می شدند چرا که بدترین و بی کیفیت ترین و نا امن ترین وسیله نقلیه را تولید میکنند و ای کاش به اندازه یه ده هزارمی که ماهیانه و دایم به فکر افزایش و کسب سود و منافع جیب خودشان هستند به کیفیت و امنیت سرنشینان خودرو تولید خودشان اهمیت میدادند ومتاسفانه هر چقدر زمان بیشتر گذشت از کیفیت تولیداتشان کاسته شد هم قیمت را بالا می برند و هم از کیفیت می کاهند درست بر عکس تولید کنندگان خارجی که بیشتر هدفشان بالا بردن کیفیت و پایین اوردن قیمت هست چون رقیبی در ایران ندارند لاجرم از اب گل الود کمال سو استفاده را می کنند و نتیجه اش سالیانه تلفات بسیار زیاد و غم انگیز تر چون متاسفانه نه تعهدی دارند ونه مسولیت پذیرند و از همه مهمتر نداشتن حس انسان دوستی و غافل شدن از خدا و اعتقاد نداشتن به رزق حلال ورضایت مشتری وسو استفاده از موقعیت کشور


اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها