پیش فروش 4 محصول ایران خودرو با کد کاربری

 طرح پیش‌فروش 4 محصول ایران‌خودرو با موعد تحویل دی ۹۹، از فردا 8 دی ماه اجرا می‌شود و تا 3 روز ادامه خواهد داشت.

پیش فروش 4 محصول ایران خودرو با کد کاربری

در فروش ایران خودرو، پژو 206 تیپ 2 و دنا روز یکشنبه، پژو 405 اس.ال.ایکس روز دوشنبه و پارس ال.ایکس نیز روز سه شنبه به مشتریان عرضه می‌شود.

متقاضیان می توانند در ساعت 11 صبح روزهای هشتم تا دهم دی ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در بخشنامه ایران خودرو تاکید شده که دریافت کد کاربری در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام بوده و بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان خرید میسر نخواهد بود.

سن بالای 18 سال،‌ عدم خرید از ایران خودرو و سایپا در 18 ماه گذشته و ارایه گواهینامه رانندگی از جمله محدودیت های اعمال شده در این طرح است.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • م.ه
    0

    این ظلم و ستم نیست که الان پول بگیرن سال دیگه ماشین بدن؟ که اونم اگه اگه اگه بدن! کجای دنیا اینجوری پیش فروش میکنن؟ اونم این ماشینای بی کیفیت و قیمت های فضایی! واقعا شرم نمیکنند؟ و واقعا در عجبم از مردمی که این شرایطو میبینند و بی صبرانه منتظر پیش فروش میمونند!!! اندکی تفکر.....

    نظرات شما -
    • علی
      0

      بزرگوار من اینا خودشون میفروشن خودشون و عواملشون میخرن من و شما باید از بازار ازاد بخریم. ساده نباشیم

    • ف
      0

      تاسف برای همه خوب نخریم هرچند انحصار در نخریدن جواب نمی ده

    • م الف
      0

      تو کجا رو گرفتی ؟ اندکی خودت تفکر کن...مردم ابلهی که حتی تو صف مرغ منجمد هم جمع میشن و واسه یه ساندویچ میرن رای میدن بایدم اینطور وحشی باشن ...این مردم کمتر از گوسفند خودشون اینطور انتخاب کردن که اینطور زندگی کنن ..مردمی که یه عبازاده رو اوردن نشوندن تو سرشون بایدم ریده بشه به زندگیشون ...

  • ع ص
    0

    مسؤلان ماچون برنامه وتدبیرندارندمرددم همیشه بایدسالهای گذشته راآرزوکنندو...

  • محمدبیات
    0

    حقیقتا من بالای 8بارتلاش موفق به ثبت نام اقساطی ایرانخودرونشدم وقیمتهای بیرون هم فضایی هستش پس چاره چیست؟؟!!آیاجزاین است تن بدیم به خریدپیش فروشها؟!!!

  • احمد زرابادی
    0

    لطفا مرا راهنمایی کنید که چگونه میتوانم ثبت نام کنم هروقت ثبت نام شروع میشه مراجع میکنم میگویند سایت بسته است و ثبت نام هم تکمیل مگه میشه در چند دقیقه ثبت نام تکمیل بشه

  • علی
    0

    دیگه چجوری به این مردم بفهمونید که دزدید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها