فروش جگوار لندروور رکورد زد

شرکت جگوار لندروور با انتشار گزارش جدیدی از رشد پنج درصدی میزان فروش خودروهای این برند نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بازار آمریکا خبر داد.

فروش جگوار لندروور رکورد زد

شرکت جگوار لندروور به تازگی گزارش جدیدی از میزان فروش خود در بازار آمریکا در ماه گذشته میلادی، سپتامبر ۲۰۱۹، منتشر کرده است که نشان می‌دهد توانسته است پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بفروشد و فروش خود را به ۹ هزار و ۴۹۰ دستگاه برساند.

به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودرو، این شرکت موفق شده است با فروش خودروهای جدید و محبوب Range Rover Evoque ،Range Rover sport و Jaguar F-Pace میزان فروش خود را به میزان قابل توجهی در بازار ایالات متحده آمریکا افزایش دهد و به رکورد جدیدی در سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی دست یابد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب سایت pesmedia، جگوار لندروور ۸۹ هزار و ۷۱ دستگاه تاکنون به فروش رسانده که این رقم در مقایسه با سال ۲۰۱۸ میلادی با میزان فروش ۸۶ هزار و ۳۰۹ دستگاه، یک رشد و افزایش سه درصدی را به نام خود ثبت کرده است.

این در حالیست که برند جگوار با یک کاهش دو درصدی نسبت به سپتامبر سال گذشته، تنها توانست دو هزار و دو دستگاه به فروش برساند و پرفروش ترین خودروی آن نیز Jaguar F-Pace باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۳ درصد رشد و افزایش یافته است.

البته برند لندروور در سپتامبر توانسته است هفت هزار و ۴۸۸ دستگاه خودرو به فروش برساند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که این رقم برابر با شش هزار و ۹۶۶ دستگاه بود، یک رشد هفت درصدی را تجربه کرده است. به گونه ای که خودروی مدل Evoque از این برند با رشد ۶۹ درصدی، توانست در ماه گذشته میلادی یک هزار و ۶۹ دستگاه خودرو بفروشد و مدل Sport نیز با رشدی ۲۲ درصدی، یک هزار و ۸۷۸ دستگاه فروخته است.

اما جگوار لندروور هفته پیش از تجهیزات و سایت جدیدی تحت عنوان گایدون در وارویکشایر رونمایی کرد که بزرگترین کارخانه خودروسازی و مرکز تحقیق و توسعه در انگلستان به شمار می رود.

این کارخانه میزبان بالغ بر ۱۳ هزار نفر مهندس طراح متخصص در صنعت خودروسازی است که قرار است نسل‌های آینده خودروهای برند جگوار لندروور را توسعه دهند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها