نجات پرنده کمیاب از «دیوار»

با یک جست‌وجوی ساده در سایت‌های واسطه‌گر به ماهیت اصلی آن‌ها پی‌ می‌برید و درمی‌یابید که در اینجا از شیر‌مرغ تا جان آدمیزاد وجود دارد.

نجات پرنده کمیاب از «دیوار»

به گزارش مشهد فوری ،در کنار انتشار آگهی‌های رنگارنگ این سایت‌ها وجود برخی افراد سودجو هم حس می‌شود چرا که با درج تبلیغاتی فریبنده توری پهن و طعمه‌های خود را شکار می‌کنند که البته این افراد همیشه هم موفق نبوده و تاکنون تعداد بسیاری از آن‌ها به دام پلیس افتاده‌اند.
آگهی فروش یک قطعه مرغ ماهی‌خوار زنده در سایت دیوار که روز گذشته در فضای مجازی سرو‌صدا ایجاد کرد و تیم‌های یگان حفاظت سازمان محیط زیست خراسان رضوی را بر آن داشت تا سر از کار این آگهی‌ در بیاورند برای همین طی هماهنگی با مقام قضایی مأموریت شناسایی فروشنده آغاز شد.

مأموران برای اینکه فروشنده این گونه پرنده کمیاب و حفاظت شده را به دام بیندازند خود را در قالب مشتری جازده و با این فرد در یکی از خیابان‌های مشهد قرار ملاقات گذاشتند. محیط‌بانان در این اقدام پوششی با همکاری پلیس توانستند ضمن دستگیری مرد فروشنده، یک قطعه پرنده ماهیخوار را از خانه او کشف کنند.

به گفته فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی این خبر‌ از سوی یکی از طبیعت‌دوستان‌ طی رصد او در فضای مجازی اعلام شد و مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و عامل انتشار آگهی را در مشهد شناسایی و دستگیر کردند.

ابوالفضل شعبانی بیان کرد که پرنده کشف شده از نوع حواصیل است که به اداره کل حفاظت محیط زیست استان انتقال یافت و پس از معاینه دام‌پزشک و در صورت نیاز در زیستگاه طبیعی مناسب رهاسازی خواهد شد.

منبع: شهرارا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها