زورگیری ۵میلیونی به ضرب شمشیر؛ دستگیری متهمانی که با شگردی مکارانه دست به سرقت می‌زدند

٢پسر جوان به همراه ٢زن جوان در یکی از خیابان‌های مشهد در حال گفت‌و‌گو بودند که ناگهان سروکله ٢فرد خشن در حالی که شمشیر در دست داشتند پیدا شد...

زورگیری ۵میلیونی به ضرب شمشیر؛ دستگیری متهمانی که با شگردی مکارانه دست به سرقت می‌زدند

به گزارش مشهد فوری ، ٢پسر جوان به همراه ٢زن جوان در یکی از خیابان‌های مشهد در حال گفت‌و‌گو بودند که ناگهان سروکله ٢فرد خشن در حالی که شمشیر در دست داشتند پیدا شد و پس از پرسیدن نسبت این افراد با یکدیگر در اقدامی خشن به سمت آن‌ها حمله کرده و از پسران جوان حدود ۵میلیون تومان زورگیری کردند و متواری شدند.
با اعلام موضوع به پلیس از آنجا که این حرکت موجب رعب و وحشت عمومی شده بود به دستور سرهنگ‌اکبر آقا‌بیگی، فرمانده انتظامی مشهد، گروهی از افسران کلانتری میرزاکوچک‌خان که این پرونده در حوزه استحفاظی آن‌ها رخ داده بود، مأموریت یافتند تا به پرونده ورود پیدا کنند.
پسران جوانی که مورد زورگیری قرار گرفته بودند در حالی که از این رخداد شوکه شده بودند، ماجرا را برای مأموران تشریح کردند و مشخصاتی را که از سارقان در ذهن داشتند اعلام کردند.
مأموران در مسیر تحقیقات پرونده از متهمان خواستند تا آدرسی از زنان جوان بدهند تا تحقیقات از آن‌ها که هنگام درگیری متواری شده بودند نیز انجام شود. اما پسران جوان گفتند که هیچ شناختی از این زنان ندارند و با آن‌ها در کنار خیابان آشنا شده‌اند و دقایقی بعد از آشنایی دچار این مشکل شده‌اند.
تیم رسیدگی‌کننده به پرونده که به حضور زنان جوان در این پرونده مظنون شده بودند با دریافت مشخصات آن‌ها اطلاعات به دست آمده را در اختیار واحدهای گشتی قرار دادند. با اقدامات پلیسی گسترده سرنخ‌هایی به دست آمد که به ردزنی این ٢دخترجوان منجر شد. با شناسایی محل زندگی آن‌ها هماهنگی‌‌های لازم با مقام قضایی انجام و دستور بازرسی این منزل مسکونی صادر شد. با رعایت موازین شرعی این محل مورد بازرسی مأموران قرار گرفت.
در این عملیات ضربتی مشخص شد این مکان پاتوق تعدادی از خلافکاران است و ٢دختر جوان به همراه زن سی‌وچهارساله‌ای که صاحب این خانه بود دستگیر شدند. در ادامه ٣پسر بیست‌ودو، بیست‌وسه ‌و بیست وچهارساله که در حال استعمال موادمخدر بودند نیز دستگیر
شدند.
با انتقال متهمان به کلانتری و آغاز بازجویی‌ها مشخص شد که این دختران جوان با طرح دوستی‌های خیابانی مردان جوان را به کوچه‌های خلوت کشانده و سپس چند مرد جوان با در دست داشتن شمشیر و تهدید مردان جوان از آن‌ها زورگیری می‌کرده‌اند.
﷯به دستور سرهنگ آقا‌بیگی، فرمانده انتظامی مشهد بررسی‌ها درباره این پرونده و دیگر اقدامات مجرمانه متهمان آغاز شده است.

منبع: شهرارا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها