160 خانوار و 686 نفر حادثه دیده در سیلاب شب گذشته خراسان رضوی

مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی گفت: در حوادث سیلابی شب گذشته جمعا 160 خانوار به تعداد686 نفر حادثه دیده داریم .

160 خانوار و 686 نفر حادثه دیده در سیلاب شب گذشته خراسان رضوی

شایانفر، مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی در گفت وگو با مشهد فوری اظهارداشت:از دیشب تا کنون 16 مورد آبگرفتگی در کارگاه ها، منازل، مدارس و معابر در مشهد داشتیم.
وی افزود: در حوادث سیلابی شب گذشته جمعا 160 خانوار به تعداد686 نفر حادثه دیده داریم که به 601 نفر امداد رسانی شد و 483 نفر اسکان داده شدند.
شایانفر عنوان کرد:این حوادث در شهرستان های سرخس، کلات و بردسکن بود. در حال حاضر در اکثر نقاط استان بارندگی داریم و در منطقه کویری شش طراز خلیل آباد حدود 87 میلیمتر بارندگی اعلام شده است.
مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در بردسکن 79 میلی متر بارندگی داشتیم، در این مناطق مشکل زیادی داریم و مسیر تعدادی از روستاها مسدود است.
وی با بیان این مطلب که حدود 28 محور روستایی در حال حاضر مسدود هستند اظهارداشت:سه روستای چشمه حاج سلیمان در بردسکن، روستای گنکوک در فریمان و صمدآباد در سرخس دچار مشکلات برقی هستند.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    شما رسانه ایها اکثرتون نمیرید دنبال تلفظ و املای کلمات و اسم روستاها و شهرها بگردین...اسم اون روستا تو فریمان گنگک هستش نه گنکوک.....موقع زلزله هم اسم روستاها رو همینطور هر چی دوست داشتین برا خودتون زده بودین....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها