آمریکا در عرصه مقابله با انقلاب اسلامی بازنده است

فرمانده سپاه استانی امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: آمریکا در همه عرصه های مقابله با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد جنگ نرم و سخت بازنده شده لذا دنبال راهکاری برای برون رفت از چنین وضعیتی است.

آمریکا در عرصه مقابله با انقلاب اسلامی بازنده است

به گزارش مشهد فوری ، سردار یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در نشست قرارگاه رسانه ای خراسان رضوی با حضور مدیران رسانه های استان افزود: اقدام اخیر رئیس‌ جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناشی از شکستهایی می باشد که از انقلاب اسلامی خورده لذا این حرکت مذبوحانه را از سر درماندگی و سرخوردگی انجام داده است.
وی سپاه پاسداران را مولود انقلاب اسلامی توصیف و بیان کرد: اقدامات استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نشانگر حماقت، ناتوانی آنها در درک واقعیت انقلاب اسلامی، ماهیت مردمی و ارتباط و پیوستگی عمیق سپاه پاسداران با اهداف متعالی انقلاب اسلامی است.
سردار نظری ادامه داد: دشمن ان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران با اقدامات مذبوحانه و مضحک خود ناخواسته فرصتهایی را برای نظام جمهوری اسلامی و پاسداران آن فراهم می کنند. به عنوان مثال 'داعش و اقدامات این گروه تروریستی به عنوان مولود تفکر آمریکایی در منطقه، با اقدامات سنجیده و بهنگام جمهوری اسلامی ایران شکست خورد و نابود شد. همین امر سبب ساز ارتقای محبوبیت ایران در جهان شده است.
وی گفت: بر این اساس آمریکا با ایجاد و حمایت همه جانبه از تروریستهای داعش، در واقع فرصتی را برای تعمیق اتحاد و همبستگی میان کشورهای منطقه به ویژه در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین خلق کرد.
فرمانده سپاه استانی امام رضا(ع) خراسان رضوی همچنین آمریکا را در همه تحرکاتش در منطقه ناکام توصیف و بیان کرد: آن کشور به دنبال راهی برای خروج از فشارهای ناشی از شکست سیاستهایش است اما انسجام و اتحاد همه گروهها سیاسی داخل کشور در حمایت یکپارچه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقشه های دشمن را خنثی کرده است.
وی هدف راهبردی دشمن را تضعیف اعتقادات و باورهای اسلامی با استفاده از شیوه های جنگ نرم و نیمه سخت ذکر و بیان کرد: در چنین شرایطی نقش رسانه ها در آگاه نمودن افکار عمومی نسبت به ابعاد و روشهای تهاجم دشمن مستکبر بسیار مهم است. بر این اساس رسانه ها می توانند با تجزیه و تحلیل واقعیتهای جاری در منطقه، فروپاشی قدرت پوشالی آمریکا را نشان دهند.
سردار نظری افزود: بر اساس سوابق و شواهد موجود، هر اقدام آمریکا علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نه تنها سبب ساز وحدت بیشتر در داخل کشور بلکه یکپارچگی روزافزون جبهه ضداستکباری در منطقه شده است.
وی همچنین به ماهیت صرفا مادی تفکر دشمنان اسلام اشاره و بیان کرد: رسانه ها نباید در تحلیل و تفسیر واقعیتها، رخدادها و فرایندهای سیاسی، اقتصاد ی و اجتماعی محدود به فرمولهای وارداتی مبتنی بر تفکر مادی شوند بلکه می بایست با بهره گیری از باورهای اعتقادی، تفکر معنوی و روشنگری افکار عمومی در این بستر، واقعیتها را برای مردم بازگو کنند.
همچنین در نشست امروز قرارگاه رسانه ای خراسان رضوی با حضور فرمانده سپاه استانی امام رضا(ع)، مدیران رسانه ها به منظور نمایش همبستگی خود با پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با لباس فرم سبز سپاه در این نشست حضور یافتند.
اصحاب رسانه خراسان رضوی همچنین در پایان نشست 'لوح تقدیر' به مناسبت سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تقدیم فرماندهی سپاه استانی امام رضا(ع) کردند.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها