عملیات اجرایی کمربند جنوبی مشهد تا پایان امسال خاتمه می‌یابد

معاون شهردار مشهد گفت: ۶۰ درصد از عملیات عمرانی کمربند جنوبی مشهد انجام شده، در حال حاضر متولیان برای راه اندازی مجدد پروژه در تلاش هستند.

عملیات اجرایی کمربند جنوبی مشهد تا پایان امسال خاتمه می‌یابد

به گزارش مشهد فوری ، خلیل‌الله کاظمی اظهار داشت: کمربندی جنوبی شهر مشهد با پوشش مناسب خود به عنوان تنها تنفس‌گاه مشهد است و این منطقه هوای شهر را تحت الشعاع قرار داده است، غیر از این منطقه مکانی برای تنفس‌گاه در مشهد وجود ندارد.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی مطلوب برای این منطقه به دلیل اهمیت بالای آن، تصریح کرد: باید از این منطقه به اندازه کافی بهره برد، چرا که کمربند جنوبی مشهد از ویژگی‌های مطلوبی برخوردار بوده و می‌تواند شرایط خوبی را در مشهد به وجود آورد.

کاظمی خاطرنشان کرد: با توقف عملیات عمرانی این منطقه جهت جلوگیری از مشکلات زیست محیطی، متولیان نیز برای ادامه داشتن این عملیات در تلاش هستند، این پروژه مانند بلوار نماز پس از بهره برداری می‌تواند ترافیک شهر را به طور چشمگیری کاهش دهد.

بیشتر بخوانیدپروژه کمربندی رشت در مرحله مطالعات درجا می‌زند
کمربندی گرگان با 50 میلیارد تومان تا 2 سال دیگر تکمیل می‌شود
حل و فصل پروژه کمربند جنوبی مشهد نیازمند ورود استاندار خراسان‌رضوی است
وی با اشاره به ضرورت تکمیل عملیات عمرانی کمربندی جنوبی مشهد، عنوان کرد: در حال حاضر باید این منطقه از حالت توقف بیرون آید، تفاهم‌نامه‌هایی در این باره منعقد شده و قرار بر مرتفع‌سازی مشکلات موجود و راه‌اندازی مجدد طرح کمربند جنوبی این شهر شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: برنامه‌های مذکور تا پایان سال خاتمه می‌یابد و اقدامات مطلوبی در این منطقه انجام می‌شود، تا پایان امسال می‌توان از مزایای کمربندی جنوبی شهر مشهد نیز بهره برد و از امکانات مطلوب آن استفاده کرد.

وی با اشاره به روند مطلوب اجرای عملیات عمرانی کمربند جنوبی مشهد و اجرای بخش بزرگی از آن تاکنون ادامه داد: این کمربند تاکنون بالغ بر 60 درصد پیشرفت داشته و 40 درصد از آن باقی مانده است.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها