مناطق آسیب پذیر مشهد در صورت بروز سیلاب تخلیه می شود

سرپرست فرمانداری مشهد گفت: با توجه به صدور اطلاعیه روز شنبه سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال سیلابی شدن مسیلها در خراسان رضوی در صورت اعلام شرایط بحرانی، ساکنان مناطق آسیب پذیر در مشهد تخلیه می شود.

مناطق آسیب پذیر مشهد در صورت بروز سیلاب تخلیه می شود

به گزارش مشهد فوری ،حیدر خوش نیت اظهار داشت: شمار ساکنان مناطق یاد شده در مشهد را کمتر از 10 هزار نفر اعلام کرد و افزود: صبح امروز نشست مدیریت بحران در فرمانداری تشکیل گردید و هماهنگی های لازم برای مقابله با عواقب احتمالی بارشهای شدید آینده انجام شد.

وی اظهار داشت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی امروز و فردا حدود 30 میلیمتر باران بویژه در نواحی غربی مشهد خواهد بارید از این رو افرادی که اقدام به تصرف حریم و بستر مسیلها و کانالهای منتهی به 'کشف رود' کرده اند در معرض خطر قرار دارند و باید نسبت به تخریب تصرفات از جمله پلها اقدام نمایند.

وی گفت: با توجه به اینکه پیش از این آزاد سازی حریم رودخانه 'کشف رود' صورت گرفته است نگرانی برای طغیان و بروز سیلاب در این کانال طبیعی مشهد وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری مشهد افزود: مردم برای اطلاع از شرایط جوی و اخبار مربوط به بروز حوادث احتمالی به منابع خبری رسمی از جمله پایگاه اینترنتی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی (ایرنا) به آدرس http://www.irna.ir/rkhorasan یا صدا و سیمای جمهوری اسلامی مراجعه نمایند.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها