بهره‌برداری از کمربند جنوبی مشروط به رفع مشکلات وارد به طرح توسط شهرداری است

مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت:تخریب زیستگاه‌ها و آبراهه‌ها از اصلی‌ترین نگرانی‌های سمن‌های زیست‌محیطی درباره کمربند جنوبی است و بهره‌برداری از این پروژه مشروط به رفع این مشکلات توسط شهرداری است.

بهره‌برداری از کمربند جنوبی مشروط به رفع مشکلات وارد به طرح توسط شهرداری است

به گزارش مشهد فوری ، مهدی سالیانی در ارتباط با بازگشایی کمربند جنوبی گفت: مجری و کارفرمای پروژه کمربند جنوبی مشهد شهرداری است و آن‌ها در حال ارائه مستندات هستند که پس از ارائه بررسی‌های قانونی لازم و در نظر گرفتن بحث‌های زیست‌محیطی و مباحث دیگری مانند رفع دغدغه دادستان موضوع تعیین تکلیف می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی حمل‌ونقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی ادامه داد: برای تعیین تکلیف این پروژه، جلساتی برگزارشده که امسال نیز با برگزاری جلسات تکمیلی و در نظر گرفتن همه جوانب زیست‌محیطی و قانونی جمع‌بندی و تصمیم‌گیری می‌شود.

سالیانی به دغدغه سمن‌های زیست‌محیطی درباره بازگشایی کمربند جنوبی هم اشاره و اظهار کرد: فعالان محیط‌زیست باید موارد و اشکالاتی که نسبت به کمربند جنوبی دارند را به‌صورت مکتوب با کارفرمای پروژه که شهرداری مشهد است در میان بگذارند.

وی افزود: مسائلی مانند تخریب زیستگاه‌ها و آبراهه‌ها از اصلی‌ترین نگرانی‌های سمن‌های زیست‌محیطی است و بهره‌برداری پروژه قطعاً مشروط به رفع این مشکلات توسط شهرداری است.

مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی حمل‌ونقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: شهرداری در بحث تخریب آبراهه‌ها و زیستگاه‌ها باید حتماً نسبت به جبران و تأمین الزامات ضروری در این خصوص اقدام کند.

وی گفت: این معضل باید در یک بسته کامل و با لحاظ کردن نظر تمام دستگاه‌های مربوطه حل‌وفصل شود و نیاز به بررسی کامل دارد.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها