مشهد|«۲ سال خدمت به مناطق محروم»؛ شرط ضمن عقد یک زوج جهادگر

مهم نیست برای خدمت رسانی به محرومان در چه جایگاهی باشی؛ مهم این است که از تمام ظرفیتت استفاده کنی؛ کاری که این روزها یک زوج جهادی مشهدی آن را در عرصه عمل نشان می‌دهند.

مشهد|«۲ سال خدمت به مناطق محروم»؛ شرط ضمن عقد یک زوج جهادگر

به گزارش مشهد فوری ، فعالیت جهادی، ضابطه‌ها و تعاریف خاص خود را دارد؛ از هر طرف که به آن بنگری زوایایی برایت آشکار می‌شود که شاید تا پیش از این در چارچوب و دایره واژگانی که تا قبل از آن می‌دانستی و می‌شناختی نتوانی قرارش دهی؛ فعالیت جهادی را باید بنابراین در چارچوب و ساختار خودش به سراغش رفت و شناخت.

جهادگران، مرزی برای فعالیت خود ترسیم نمی‌کنند؛ نام و نشان هم چندان برایشان مهم نیست و در هر قالب و لباسی به راحتی درمی‌آیند و فعالیت می‌کنند؛ از همه مهمتر اینکه رسانه‌گریز هم هستند و وقتی سراغشان می‌روی خیلی سخت است که بتوانی حرف و کلامی از آنها بیرون بکشی.

تمام اینها را در گوشه‌ای از ذهن قرار دهید و حال ببینید اگر قرار است یک زوج جوان تمام هم و غم و انرژی خود را معطوف فعالیت جهادی کنند چه اتفاقی خواهد افتاد؛ قضیه زمانی جالب‌تر می‌شود که متوجه شوید اصلا این فعالیت جهادی، شرط ضمن عقد هم بوده و پایه و اساس یک زندگی مشترک با شرط فعالیت جهادی و خدمت رسانی به محرومان شکل گرفته است.

این داستانی کوتاه برای آغاز یک زندگی مشترک است میان حسن بخشی و الهه کریمی؛ زوجی جهادی ساکن مشهد که این روزها هم و غم خود را معطوف به فعالیت در مناطق محروم می‌کنند و به قول حسن، از اول هم قرار بوده دو سال ابتدایی زندگی را صرف این چنین فعالیت‌هایی کنند.

بخشی که خود مسئول قرارگاه شهید علیمردانی است در این زمینه می‌گوید: نزدیک به دو سال است که با همسرم ازدواج کرده‌ایم؛ در حرم منور امام هشتم(ع) خطبه عقد ما جاری شد و شرط ضمن عقد همسرم این بود که باید دو سال ابتدایی زندگی مشترک را در مناطق محروم خدمت رسانی کنیم.

منبع: تسنیم

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها