درصورت افزایش بارش‌ها منازل اطراف کال کشف رود تخلیه می‌شوند

جعفری مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد در گفت‌وگو با اخبار مشهد گفت: درصورت افزایش بارش‌ها منازل اطراف کال کشف رود تخلیه می‌شوند.

درصورت افزایش بارش‌ها منازل اطراف کال کشف رود تخلیه می‌شوند

به گزارش مشهد فوری ، جعفری مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد در گفت‌وگو با اخبار مشهد افزود: شب گذشته در رسالت ۳۰ در محدوده پل همت‌آباد، بر اثر طغیان رودخانه مجبور به تخلیه ۸ خانه درحاشیه کشف رود شدیم چرا که این منازل در معرض آسیب قرار داشتند.
وی خاطر نشان کرد: در این زمان نسبت به خاکریز منطقه از طرف شهرداری اقدام شد تا از پیشروی آب به سمت دیگر منازل جلوگیری شود.
جعفری ادامه داد: در منطفه کال کشف رود اقلب خانه ها در بستر رودخانه ایجاد شده اند؛ اگر بارندگی ها ادامه پیدا کند ممکن است خطراتی ایجاد شود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: نمی‌خواهیم بگوییم حتما این اتفاق برای کال کشف رود می افتد اما ممکن با افزایش سطح آب خطر آسیب برای هر منطقه ای باشد.
وی افزود: کال کشف رود به دلیل ساخت و سازهای بدون ضابطه و وجود خانه های بدون استحکام بیشتر در معرض خطر و تخلیه وجود دارد.
جعفری خاطر نشان کرد: ازصبح امروز تا الان هیچ مورد جدیدی از تخلیه نداشتیم اما اگر بارندگی ها افزایش یابد و آب در بالادست ها بیشتر شود احتمال آسیب به منازل این منطقه وجود دارد.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها