مرگ مشکوک پیرمرد در بولوار شهید مفتح مشهد

روز گذشته یک پیرمرد که در اتاقک نگهبانی واقع در انتهای بولوار شهید مفتح درحال استراحت بود، به علت وقوع آتش‌سوزی جان خود را از دست داد.

مرگ مشکوک پیرمرد در بولوار شهید مفتح مشهد

به گزارش مشهد فوری ، صبح دیروز شهروندان با مشاهده خروج دود از یک اتاقک نگهبانی در یک زمین فاقد کاربری، موضوع را به سامانه ١٢۵اعلام کردند.

با حضور آتش‌نشانان عملیات اطفای حریق آغاز شد و امدادگران در کمترین ساعت ممکن به خاموش کردن حریق اقدام کردند.با خاموش شدن شعله‌های آتش و خروج دود آتش‌نشانان زمانی وارد محل شدند که با پیکر نیمه‌جان پیرمردی که در یک گوشه اتاق روی یک تخت خوابیده بود مواجه شدند.

با انتقال پیکر این پیرمرد به بیرون از اتاقک بلافاصله اقدامات لازم برای احیا و نجات جان مصدوم آغاز شد اما بررسی‌ها نشان داد که این فرد در اثر استنشاق گازهای سمی ناشی از آتش‌سوزی و سوختگی جان خود را از دست داده است.با کشف پیکر پیرمرد، موضوع بلافاصله به عوامل انتظامی اعلام و مأموران در محل حاضر شدند.

با پایان یافتن عملیات آتش‌‌نشانان، تحقیقات پلیسی آغاز شد. در ادامه موضوع به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اعلام و قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد در محل حادثه حاضر شد. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این پیرمرد شب پیش از حادثه، برای فرار از سرمای زمستانی اقدام به روشن کردن هیتر برقی در اتاقک نگهبانی کرده که به دلایل نامعلومی این اتاقک دچار آتش‌سوزی شده است.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد دستور انتقال پیکر پیرمرد به پزشکی قانونی را صادر کرد. تحقیقات کارشناسان آتش‌نشانی برای روشن شدن علت آتش‌سوزی آغاز شده است.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها