بیماران نباید رنج تامین هزینه درمان داشته باشند

تولیت آستان قدس رضوی گفت:باید تلاش کنیم تا رنج تأمین هزینه‎های درمان و عدم دسترسی به پزشک و امکانات پزشکی، دردی مضاعف برای بیماران نباشد.

بیماران نباید رنج تامین هزینه درمان داشته باشند

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه شب در مراسم رونمایی از سامانه جامع گردشگری سلامت رضوی در مشهد اظهارکرد:موضوع سلامت از اصلی‎ترین سیاست‌های محوری آستان قدس رضوی است.

وی افزود: این روزها به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی بوجود آمده، استفاده از خدمات درمانی برای بیماران نیازمند، مشکلی مضاعف شده است و باید همه تلاش کنیم تا رنج تأمین هزینه‎های درمان و عدم دسترسی به پزشک و امکانات پزشکی، دردی مضاعف برای بیماران نباشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: نگرانی تأمین هزینه‌های هنگفت دارو و درمان برای بیماران خاص و صعب العلاج، سختی ناشی از بیماری را خصوصا برای خانواده‌های نیازمند دوچندان کرده است و باید برای کاهش هزینه‌های درمان این نوع بیماران تلاش کنیم، همچنین با توجه به پزشکان خوب و امکانات مناسبی که در کشور فراهم شده است، می‌توان در داخل کشور بسیاری از بیماری‌های صعب العلاج را درمان کرد.

رئیسی اظهارکرد: راه‌اندازی سامانه خدمات جامع سلامت به گردشگران، اقدام بسیار مناسبی است که می‌تواند خدمات مورد نیاز گردشگران سلامت را از مبداء حرکت تا بازگشت مجدد به مبداء، تحت پوشش قرار دهد، این موضوع در دنیای ارتباطات امروز، حائز اهمیت است.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها