پرداخت با موبایل در آینده ای نزدیک در مشهد

مدیرعامل شرکت پیگیر از راه‌اندازی سامانه کیف پول شهروندی در مشهد خبرداد و گفت: دارنده این سامانه می‌تواند با شارژ این کیف پول از حساب بانکی به میزان دلخواه، هزینه تاکسی را پرداخت یا از فروشگاه های زنجیره‌ای خرید کند.

پرداخت با موبایل در آینده ای نزدیک در مشهد

دکتر علیرضا پوررنجبر مدیرعامل شرکت پیگیر از راه اندازی سامانه کیف پول شهروندی در مشهد خبرداد و اظهار کرد: سرویس کیف پول شهروندی بر بستر موبایل در اپلیکیشن های تاپ و پیگیر راه اندازی شده است و در فاز گسترش بازار هستیم. کیف پول شهروندی یک سامانه پرداخت موبایلی و مبتنی بر کدهای تصویری یا «QR» است. در حال حاضر دارنده اپلیکیشن های تاپ و پیگیر می‌تواند با شارژ کیف پول شهروندی خود از حساب بانکی به میزان دلخواه، هزینه تاکسی را پرداخت، یا از فروشگاه های زنجیره‌ای و مغازه‌ها خرید کنند.

وی با اشاره به اینکه نگهداری و راه اندازی دستگاه‌های کارتخوان(POS) در مغازه ها و فروشگاه‌ها هزینه‌های زیادی دارد و هزینه های نگهداری مانند تامین رول های کاغذی و ملزومات روز به روز گران تر می شود، گفت: سامانه کیف پول شهروندی مشکلات این چنینی را ندارد و برای مشتری و فروشنده به صرفه است و مشتری می‌تواند تنها با داشتن موبایل هوشمند از این نرم افزار استفاده کند.

وی افزود: چرا چینی ها با اصرار زیاد به ایرانی ها دستگاه پوز می فروشند و سرمایه ی مملکت ما را می بلعند ولی خودشان در تمامی ابعاد بازار از ابزار کیوآر که بسیار ارزان تر است استفاده می کنند؟

مدیرعامل شرکت پیگیر خاطرنشان کرد: هر دو اپلیکیشن تاپ و پیگیر قابلیت نصب بر روی دستگاه های تلفن همراه با محیط Android و «IOS» را دارد.

وی هدف از راه اندازی این سامانه را کاهش هزینه های ارزی کشور از طریق جایگزینی دستگاه های پوز با QR، استقرار اکوسیستم پرداخت موبایلی و ارایه ی سامانه های پرداخت نوین عنوان کرد و گفت: قصد داریم مشهد را در راه اندازی سامانه «QR» پیشتاز کنیم و شعار ما در این راه نیز «دیگه پوز نده» خواهد بود.

پوررنجبر با ترسیم برنامه های آینده اپلیکیشن تاپ و پیگیر گفت: آینده ما اینست که یک سامانه بانکداری مجازی و یک سامانه پرداخت موبایلی را راه اندازی کنیم و بدنبال ایجاد یک مجموعه کامل و بدون نقص از کیف پول شهروندی هستیم که بتواند تمامی نیازهای بانکی و پرداختی یه شهروند را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه لازمه راه اندازی کامل این اپلیکیشن ها در مشهد استقبال همه کسبه و فروشگاه ها و مشاغل خدماتی از آن است، گفت: نرم افزار پیگیر یک سامانه تجمیع سرویس است که می تواند به همه مشاغلی که درخواست داشته باشند، سرویس خود را ارائه دهد. برای مثال بزرگترین مجموعه گردشگری کشور و چند تاکسی اینترنتی زمینه همکاری خود را با این اپلیکیشن فراهم کرده‌اند.

وی اشاره ای به برنامه های تشویقی اپلیکیشن تاپ در مشهد داشت و گفت: راه اندازی سامانه پرداخت موبایلی نیاز به اجرای پروموشن و فرهنگ سازی دارد و اپلیکیشن تاپ، به عنوان بازوی اجرایی گروه مالی پارسیان در اکوسیستم پرداخت موبایل، برنامه کاملی جهت فرهنگ سازی هزینه پروموشن این اپلیکیشن در نظر گرفته است. مجموعه بانک پارسیان، داده پردازی پارسیان و تجارت الکترونیک پارسیان نیز، تحت مدیریت جناب آقای دکتر پرویزیان حمایت خود را از طرح های نوآورانه اعلام کرده اند همانگونه که در سال 1383 به عنوان پیشرو دستگاه های کارتخوان را وارد بازار کردند.

مدیرعامل شرکت پیگیر در خصوص امنیت کیف پول تاپ هم گفت: تحت نظارت شاپرک در حال گذر از مراحل پرداخت یاری هستیم . به علاوه، همچنین سرورهای ما توسط ابزارهای امنیتی محافظت می شود که این مساله جای ترسی و نگرانی از این لحاظ را برای مشتریان ما باقی نمی‌گذارد.

وی با اشاره به تفاوت کیف پول پیگیر با دیگر اپلیکیشن های کیف پول دیگر گفت: مهم ترین تفاوت در برداشت از اپلیکیشن است. به این معنا که در کیف پول های دیگر امکان انتقال وجه از اپلیکیشن به حساب بانکی وجود ندارد، اما اپلیکیشن پیگیر این قابلیت را دارد که دارنده آن می تواند در صورت تمایل مبلغ کیف پول خود را به حساب خود بازگرداند.

منبع: خبر فوری

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها