اکران مردمی ماجرای نیمروز از مشهد مقدس آغاز شد

وحید جلیلی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد امشب در این مراسم که در سینما هویزه برگزار شد، اظهار داشت: اکران فیلم از مشهد بسیار متبرک است و اکران فیلم ماجرای نیمروز به صورت ویژه‌تری باید از مشهد آغاز می‌شد.

اکران مردمی ماجرای نیمروز از مشهد مقدس آغاز شد

وی ادامه داد: مشهد زادگاه فردوسی یعنی بزرگ‌ترین حماسه سرای ایران بوده دغدغه این شاعر بزرگوار معرفی اسطوره‌ها بود و ماجرای نیمروز هم یک کار فردوسی‌وار است.

معاون فرهنگی شهردار مشهد تأکید کرد: باید ژانر فردوسی‌وار داشته باشیم و دهه 60 هم آنقدر ظرفیت دارد که می‌توان بر اساس آن یک ژانر ویژه ساخت.

محمدمحسن مهدویان کارگردان ماجرای نیمروز در این مراسم اظهار داشت: سال قبل موقعیت تماشای فیلم ایستاده در غبار در مشهد مقدس فراهم نشد و امیدوارم اکران خوبی در هویزه داشته باشیم.

وی ادامه داد: استقبال خوبی از سینما هویزه انجام شده و امیدوارم مردم از فیلم رضایت داشته باشند.

محمود رضوی تهیه کننده فیلم ماجرای نیمروز نیز در این مراسم اظهار داشت: از آغاز اکران ماجرای نیمروز در مشهد بسیار خوشحال هستم و امیدوار این اتفاق آثار و برکات مناسبی به همراه داشته باشد.

احمد مهرانفر بازیگر فیلم ماجرای نیمروز از حضورش در مشهد اظهار خوشحالی کرد و افزود: امیدوارم مردم نیز از دیدن فیلم ماجرای نیمروز لذت ببرند.

مهرداد صدیقیان دیگر بازیگر این فیلم در این مراسم از آغاز اکران ماجرای نیمروز از مشهد ابراز خوشحالی کرد و افزود: مردم شهر مشهد بسیار مهمان نواز هستند.

هادی حجازی‌فر نیز در ادامه این مراسم خاطرنشان کرد: سینما به تمام ژانر فیلم‌ها و همچنین فیلم‌های جسور نیاز دارد و در این حوزه مردم باید ما را حمایت کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها