هواداران پدیده خراسان برای دیدار با استقلال به تهران اعزام می‌شوند

سخنگوی باشگاه پدیده خراسان از اعزام هواداران این تیم برای تماشای دیدار استقلال و پدیده به تهران خبر داد.

هواداران پدیده خراسان برای دیدار با استقلال به تهران اعزام می‌شوند

جواد طاری بخش اظهار داشت: به دنبال فراخوان ثبت نام اعزام هواداران باشگاه پدیده برای حضور در تهران و تماشای دیدار تیم‌های استقلال و پدیده خراسان، تعداد زیادی از هواداران با مراجعه به دفتر باشگاه ثبت نام اولیه خود را انجام دادند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در موضوع اعزام هواداران به تهران، شهردار و شورای اسلامی شهر مشهد، اقدامات و کمک‌های بسیار خوبی را داشتند که سبب شد شرایط برای اعزام هواداران پرشور مشهدی به تهران فراهم شود.

طاری‌بخش ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده، اتوبوس‌های در نظر گرفته شده برای این سفر چهارشنبه شب از مشهد عازم تهران خواهند شد.

سخنگوی باشگاه پدیده خراسان گفت: بر این اساس، آن دسته هوادارانی که ثبت نام اولیه خود را انجام و رسید دریافت کرده‌اند، باید در ساعت 20 چهارشنبه، 21 آذر ماه با حضور در ورزشگاه امام رضا(ع)، ورودی خیابان تلاش، براساس لیست تهیه شده و رسید دریافتی خود سوار اتوبوس‌های در نظر گرفته شده شوند.

طاری بخش افزود: عوامل اجرایی باشگاه پدیده در ساعت اعلام شده در محل ورزشگاه امام رضا(ع) حاضر هستند و نسبت به اعزام هواداران اقدامات نهایی را انجام خواهند داد و اتوبوس‌ها راس ساعت 20 و 45 دقیقه به سمت تهران حرکت خواهند کرد.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها