سرپرست شهرداری مشهد منصوب شد

سرانجام پس از ساعت ها جلسه، اعضای شورای شهر مشهد محمدرضا کلایی را به عنوان سرپرست شهرداری مشهد انتخاب کردند.

سرپرست شهرداری مشهد منصوب شد

با وجود اینکه خامسی شامگاه گذشته به تهران سفر کرده و از صبح در ساختمان دیوان عدالت اداری مستقر شده است اما هنوز نتوانست حکمی مبنی بر ماندن خود در سمت شهردار مشهد را دریافت کند.

البته طبق قانون حتی اگر خامسی مستندات ارائه می کرد تا انجام استعلامات باید سرپرست برای شهرداری مشهد انتخاب می شد.

از طرفی با دستور صریح دیوان محاسبات مبنی بر ممنوعیت فعالیت و شکست در مذاکره با مدیران وزارت کشور، شورای شهر مشهد جلسه فوق العاده ای را امروز ظهر برگزار کرد و طی آن محمدرضا کلایی به عنوان سرپرست شهرداری مشهد انتخاب شد.

به احتمال زیاد وی به عنوان شهردار مشهد به وزارت کشور معرفی خواهد شد.

گفتنی است؛ محمدرضا کلایی، متولد 1359 و دکتری علوم اقتصادی است. او که در دوره قبلی انتخاب شهردار مشهد از رقابت با انصاری و خامسی انصراف داده بود، هم اکنون به عنوان معاون مالی و پشتیبانی شهردرای مشهد مشغول به فعالیت است.

مدیرکل نظارت و ارزیابی اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مدرس دانشگاه فردوسی، قایم مقام معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران، معاون برنامه ریزی و امور شرکت‌ها صندوق بازنشستگی فولاد کشور، مدیرکل نظارت و ارزیابی اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیر برنامه ریزی و نظارت بر امور اقتصادی شهرداری مشهد، مشاور اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد و عضوهیات مدیره شرکت توسعه علوم زمین از جمله دیگر سوابق کاری و اجرایی وی می‌باشد.

منبع: مشهدفوری

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها