خراسان رضوی کمترین بازداشتی مهریه در کشور را دارد

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت:خراسان رضوی دارای کمترین بازداشتی در حوزه مهریه کشور است.

خراسان رضوی کمترین بازداشتی مهریه در کشور را دارد

حجت الاسلام علی مظفری بعدازظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ثبت اسناد خراسان رضوی اظهارکرد: یکی از مهمترین وظایف حاکمیت در کنار برقراری نظم و امنیت مراقبت از منافع عمومی و حفاظت از مالکیت خصوصی است.

وی افزود:در این راستا دادگستری استان خراسان رضوی با تمام توان در جهت دفاع از حقوق عامه و حفاظت از مالکیت خصوصی با تأکید بر لزوم اعتبار بخشی مجدد به قانون ثبت و اجرای این قانون تلاش می کند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با مدیریت هوشمند در سال های اخیر توانسته است گامهای مؤثری در زمینه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان برداردو یکی از مهمترین قوانینی که می تواند جامعه را از طریق ایجاد ثبات در اسناد و معاملات به فلاح و رستگاری برساند قانون ثبت است.

مظفری بیان کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان با مدیریت کارآمد در قالب شورای قضایی استان توانست سیاست های ابلاغی بالادستی را به نحو مطلوب به ویژه در حوزه اعتباربخشی مجدد به اسناد و نیز مهریه به مورد اجرا گذارده و گام های مؤثری در جهت ارتقاء رضایتمندی عمومی از مجموعه عملکرد دستگاه قضایی در استان در کنار سایر نهادهای بردارد.
وی خاطرنشان کرد: خراسان رضوی پس از تهران دارای بیشترین جمعیت کیفری است که کمترین بازداشتی مهریه را درکشور داریم و این رویکرد مورد تایید و تأکید بزرگان مشهد و کشور نیز قرار دارد.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها