امام‌جمعه نیشابور:

توهین‌کنندگان به ائمه اطهار باید از تمام حوزه‌های فرهنگی شهر و شهرستان اخراج شوند

امام‌جمعه نیشابور گفت: توهین‌کنندگان به ائمه اطهار باید محکوم شوند و محکومیت آن‌ها به حدی باشد که این‌گونه افراد باید از تمام حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی شهر و شهرستان اخراج شوند

توهین‌کنندگان به ائمه اطهار باید از تمام حوزه‌های فرهنگی شهر و شهرستان اخراج شوند

حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی امام‌جمعه نیشابور با اشاره به توهین سخنگوی شورای شهر نیشابور گفت: این موضوع را محکوم می‌کنیم و به وی توصیه می‌کنم از بنی امیه و رضاخان عبرت بگیرند.

وی تصریح کرد: مردم حزب‌الله باید به استوار و محکم در مسیر خط حزب‌الله حرکت کنند، از این زوزه‌ها زیاد است.

امام‌جمعه نیشابور بیان کرد: مردم از آموزش‌وپرورش تقاضا کنند که وی در مدارس مخصوصاً مدرسه تیزهوشان تدریس نکند، تاکنون خواسته‌ها برای قطع همکاری وی بر اساس گفته‌های دانش آموزان بوده اما در حال حاضر استنادات قوی‌تر در میان است.

یعقوبی تأکید کرد: این توهین‌کنندگان به ائمه اطهار باید محکوم شوند و محکومیت آن‌ها به حدی باشد که این‌گونه افراد باید از تمام حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی شهر و شهرستان خارج و اخراج شوند.

وی افزود: هم با حرکت انقلابی و هم قانونی باید این افراد محکوم شوند، هم قانون باید جلوی این افراد را بگیرد و هم مردم انقلابی.

امام‌جمعه نیشابور ادامه داد: شورا باید جلوی این اقدام را بگیرد، اعضای شورا باید با فرمانداری و استانداری مکاتبه کنند تا این فرد دیگر عضو شورای شهر نباشد.

یعقوبی تاکید کرد: کلمه تحمیق جز معنی احمق خواندن معنی دیگری ندارد که به عزاداران امام حسین (ع) نسبت داده‌شده است.

گفتنی است: سخنگو و عضو شورای شهر نیشابور در کامنتی در اینستاگرام توهینی نسبت به عزاداران اباعبدالله(ع) منتشر کرده بود که این اقدام با بازخوردهای بسیار فراوان مردم عزادار این شهر در فضای مجازی همراه شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها