تقدیر استاندار خراسان رضوی از تلاش‌های شهرداری مشهد در ایام نوروز

تقدیر استاندار خراسان رضوی از تلاش‌های شهرداری مشهد در ایام نوروز

استاندار خراسان رضوی با حضور در مراسم تقدیر ازدست اندرکاران جشنواره «خانه بهار»، از زحمات شهرداری مشهد در ایام نوروز قدردانی کرد و آن را متفاوت از سال‌های گذشته دانست.
به گزارش خبر فوری ، علیرضا رشیدیان در این مراسم اظهار کرد: خوشحالم که توفیق یافتم تا در خدمت کسانی باشم که در تعطیلات نوروزی که همه به فکر سفر بودند در سر کار ماندند تا برای همه خدمات در شان ارائه کنند.
استاندار خراسان رضوی گفت: شمار زائران نوروزی مشهدامسال ۱۱ درصد نسبت به نوروز پارسال رشد کرد و در عین حال خدمات متفاوتی به زائران و مجاوران در این کلانشهر ارائه شد.
رشیدیان افزود: نوروز امسال ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر و مسافر وارد خراسان رضوی شدند اما حضور مسافران در مراکز دولتی و مدارس نسبت به سالهای قبل کاهش یافت و همین امرعاملی بود تا از ظرفیتهای اقامتگاه‌های ایجاد شده در مشهد استفاده و ۹۰ درصد گنجایش هتلها تکمیل شود.
وی ادامه داد: همچنین نوروز امسال به همت شهرداری مشهد، نهادها و دستگاه‌های ذیربط خدمات متفاوت‌تری نسبت به سالهای گذشته ارائه شد و مدیریت شهری اقدامات مختلفی برای آماده سازی شهر در آستانه بهار انجام داد و امسال تلاش مضاعفی در حوزه زیباسازی مشهد صورت گرفت.
استاندار خراسان رضوی گفت: وجود بارگاه منور امام رضا(ع) همراه با رافت و آرامش است و زائران در این حرم آرامش می گیرند. انشالله شهرداری و شورای شهر مشهد با ادامه روند کنونی فعالیتشان شهری توام با آرامش و نشاط برای شهروندان فراهم کنند.

13

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها