رئیس شورای اسلامی شهر مشهد :

امید در کلانشهر مشهد با جشنواره «خانه بهار 97» بازسازی شد

فعالیت‌های صورت گرفته از شاخص‌های تنوع بخشی، انسجام بخشی و کیفیت بخشی برخوردار بود و همگان این اقدامات را تحسین کردند.

امید در کلانشهر مشهد با جشنواره «خانه بهار 97» بازسازی شد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیریت شهری مشهد بازسازی امید را در این کلانشهر با فعالیت‌های خانه بهار 97 آغاز کرده است.
به گزارش خبر فوری ، محمدرضا حیدری با بیان این مطلب در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران جشنواره «خانه بهار 97» که در تالار شهر و با حضور جمع زیادی از کارگران، کارکنان و مدیران شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در جمع‌بندی فعالیت‌های بهار 97 می‌توان گفت مدیریت شهری مشهد بازسازی امید را در مشهد مقدس آغاز کرد. آن هم در شرایطی که پیام‌های ناامید کننده به وفور در جامعه ترزیق می‌شود.
وی بیان کرد: برای توسعه و پیشرفت چاره‌ای جز بازگشت امید و اعتماد به جامعه نداریم و آنچه در خانه بهار 97 رخ داد به رخ کشیدن توانمندی‌ها و استعدادها در نظر همگان بود.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطر نشان کرد: فعالیت‌های صورت گرفته از شاخص‌های تنوع بخشی، انسجام بخشی و کیفیت بخشی برخوردار بود و همگان این اقدامات را تحسین کردند.
حیدری ابراز امیدواری کرد: در بهار 97 شاهد تداوم این امید و اتفاقات موثر و مثبت باشیم و شهری آباد و با نشاط را درک کنیم.
وی به مقوله سیاست‌های شادکامی اشاره کرد و توضیح داد: در ادبیات سیاسی معاصر مفهومی شکل گرفته که می‌توان آن را به سیاست‌های شادکامی تعبیر کرد. شاید 30 سال بیشتر از خلق مفهوم این واژه در ادبیات حکومت‌ها نمی گذرد اما این موضوع شاخص بررسی‌های توسعه کشورها و شهرها است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه بین تولید ناخالص ملی و شاخص شادکامی ناخالص ملی همبستگی وجود ندارد، گفت: این بدان معنا است که می‌توان در برخی کشورها شاهد افزایش رونق بود، اما مردم آن احساس شادکامی و شادی نداشته باشند.
حیدری با بیان اینکه علم شادکامی و سنجش سلامت مفهوم عمیقی است، افزود: با این وجود ما از آن غفلت کرده‌ایم. مفهومی که کشورهای توسعه یافته از آن تعریف عملیاتی کرده و در سیاست‌های مدیریتی آن را لحاظ کرده‌اند.
وی گفت: امروز آغازی بر این سیاست‌ها است. گرچه با اجرای متغییرهای مربوطه فاصله زیادی داریم اما شروع آن را به فال نیک می‌گیریم.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: امید است در سال 97 با توجه بیشتر به موضوع سیاست‌های شادکامی، شاهد رونق بیش از پیش در این زمینه باشیم.

13

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها