بازخورد مثبت مردم از خیابان غذا و جشنواره نوروزگاه

خیابان غذا، نمایشگاه و جشن نوروزگاه، دو اتفاقی بود که حقیقتا گزارش بسیار مثبتی را از آن دریافت کردم .

بازخورد مثبت مردم از خیابان غذا و جشنواره نوروزگاه

به گزارش خبر فوری ، محمدهادی مهدی نیا عضو شورای اسلامی شهر مشهد، پیرامون بازخوردهای مردمی از برنامه های استقبال از بهار سال 1397، گفت:پیام ها و بازخوردهای زیادی از مردم مشهد و تعدادی از زواری به ما رسیده که رضایت خوب و کاملی را از شاداب بودن شهر در نوروز داشتند.

وی ادامه داد: مردم از گل آرایی ها و آذین بندی های خیابانی ابراز رضایت می کردند و اکثر آنها اعلام می‌کردند که در روحیه و شادابی سفرشان تاثیر خوبی داشته است و همچنین بازخوردهای خوبی از تجربه نوروزگاهی مجاورین نیز داشته‌اند.

عضو شورای شهر مشهد بیان کرد: دو اتفاق دیگر هم در مشهد رخ داد که حقیقتا گزارش بسیار مثبتی را از آن دریافت کردم .یکی خیابان غذا که یک کار نو و بدیعی بود و مورد استقبال خوبی واقع شد. دومی هم بحث نمایشگاه و جشن نوروزگاه است.

مهدی نیا افزود: این دو آیتم تا اندازه زیادی و به عنوان یک کار بدیع و نو بود که استقبال خیلی خوبی از آن شد. بنده روی هم رفته بازخوردهایی که تا امروز از شهروندان داشتم، بسیار مثبت بوده است.

نماینده مردم در شورای اسلامی شهر، پیرامون برنامه های سالهای گذاشته استقبال از بهار گفت: از آنجایی که در ریز مسائل اجرائی برنامه های سالهای گذشته نبوده ام نمیتوانم ارزیابی دقیقی داشته باشم.

وی ادامه داد: نحوه گل آرایی و فستیوال های انجام شده امسال موجب شد که حضور،اجتماعات و تعاملات اجتماعی مردم افزایش پیدا کند.

محمدهادی مهدی نیا بیان کرد: به نظر بنده فعالیت هایی مانند خیابان غذا، منجر به افزایش نشاط در شهر شده و میزان رضایت مندی مردم را بیشتر کرده است. البته این یک ادعاست اما اگر یک کار مستقل توسط یک مرکز پژوهشی پیرامون میزان رضایت‌مندی مردم صورت بگیرد، شاید قابل اثبات هم باشد.

13

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها