نماینده مردم مشهد در شورای اسلامی شهر مطرح کرد:

افزایش شور و نشاط مردم در استقبال از بهار97

زائران، مسافران، توریست ها و شهروندان مشهدی توانسته اند از فضای خوب و مثبت برنامه های استقبال از بهار استفاده کرده و روحیه و نشاط جدیدی را پیدا کنند.

افزایش شور و نشاط مردم در استقبال از بهار97

نماینده مردم مشهد در شورای اسلامی شهر گفت: زائران، مسافران، توریست ها و شهروندان مشهدی توانسته اند از فضای خوب و مثبت برنامه های استقبال از بهار استفاده کرده و روحیه و نشاط جدیدی را پیدا کنند.

به گزارش خبر فوری ، حمیدرضا موحدی زاده با بیان این مطلب، به اقدامات موفق شهرداری در استقبال از بهار اشاره کرد و افزود: البته باید ابتدا از مردم نظرسنجی کنید اما برداشت و احساس بنده این است که مشهد نوروز ۱۳۹۷ را خیلی متفاوت از سالهای قبل به خودش دید.
نایب رئیس شورای شهر مشهد ادامه داد: از نظر تمیزی فضای شهر، گل آرایی میادین و برنامه هایی که در قالب برنامه های استقبال از بهار و خانه بهار در کنار گوشه شهر، مقبره فردوسی و میادین شهر انجام و المان هایی که نصب شد. همه اینها یک تحرک و یک شور و نشاطی را به شهر بخشید.
حمیدرضا موحدی زاده گفت: هم زائران، هم مسافران، هم توریست ها و هم خود شهروندان مشهدی توانسته اند از این فضای خوب و مثبت استفاده بکنند و روحیه و نشاط جدیدی را پیدا بکنند.
وی درباره برنامه های آتی شهرداری ابراز امیدواری کرد و گفت: بنده فکر میکنم اگر مردم هم، چنین احساسی داشته باشند ما بهار خوبی را داریم تجربه میکنیم و امیدواریم که در بهار آینده اقدامات بهتر و جدیدتر از این به مرحله اجرا گذاشته شود. در کل نظر بنده این است که استقبال از بهار، فضای مثبتی بوده و موفق عمل کرده است.

13

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها