واکنش شورای شهر مشهد و‌ استاندار خراسان‌رضوی به برخورد عوامل شهرداری با یک شهروند

شورای ششم شهر مشهد نسبت به برخورد عوامل شهرداری با یک شهروند در شب تاسوعای حسینی واکنش نشان داد و نسبت به آن عذرخواهی کرد.

واکنش شورای شهر مشهد و‌ استاندار خراسان‌رضوی به برخورد عوامل شهرداری با یک شهروند

در روزهای اخیر کلیپی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که بیانگر برخورد عوامل شهرداری مشهد با یکی از شهروندان مشهدی با عنوان سد معبر بود.

پس از انتشار این کلیپ اینک شورای شهر مشهد و سخنگوی شورا فرد مذکور را پیدا کرده و با حضور در محل سکونت وی نسبت به این برخورد عذرخواهی و از وی دلجویی کردند.

همچنین محمدصادق معتمدیان؛ استاندار خراسان رضوی پس از انتشار این کلیپ عنوان کرد: حفظ کرامت و حرمت تک تک شهروندان شریف ما در شهر امام مهربانی‌ها، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مورد تاکید است و همه دستگاه‌ها باید این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

استاندار خراسان رضوی خواستار پیگیری اتفاق صورت گرفته شد و خاطرنشان کرد: شهرداری مشهد همواره در پایتخت معنوی ایران اسلامی و جهان اسلام، مظهر خدمت رسانی شایسته به زائران و مجاوران بارگاه مطهر رضوی بوده و گواه این موضوع هم به عینه قابل دیدن است اما این به تنهایی کافی نیست و ضرورت دارد شهرداری مشهد نسبت به اتفاق صورت گرفته از آن شهروند شریف دلجویی نماید و حتی المقدور شرایطی را فراهم کند تا از شهروندانی که به دلیل مشکلات اقتصادی شدید روی به چنین مشاغل سختی می‌آورند، حمایت مادی و معنوی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه رعایت قانون و اخلاق اسلامی در برخورد با اشخاص باید مد نظر همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی باشد، تاکید کرد: چه در دستگاه‌های اجرایی، چه در محافل عمومی و شهری همه مدیران و پرسنل آن‌ها باید بدانند که مردم ولی نعمت ما هستند و هر آنچه آبرو و عزت داریم به واسطه حمایت‌ها و همراهی‌های مردم است. پس شایسته است در پایتخت معنوی ایران اسلامی دیگر شاهد چنین رویدادهایی نباشیم.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • جلال زرین
    0

    آقای شهردار بپرسنلت بگو اگر از امام رضا خجالت نمیکشین از خدا بترسین این بندگان خدا کار شمارا انجام می‌دهند اگر این آشغالها رااز روی زمین برندارند وظیفه شماها ست ضایعات را جمع آوری کنید پس ایقدر دراین ماه عزیز بیچارگان رااذیت نکنید

  • دبهل
    0

    اینها جانماز آب میکشن .عاشق پست هستن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها